ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی تی سی ال (TCL)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی تی سی ال، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی تی سی ال

برند تی سی ال، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کولر گازی در چین است. این برند در سال‌های اخیر، در کشور ما نیز محبوبیت کسب کرده و در میان برندهای مورد استفاده در خانه‌های ایرانی قرار گرفته است. از این رو، در دسترس بودن مرکزی که خدمات نصب، سرویس و تعمیر آن را به صورت حرفه‌ای ارائه بدهد، اهمیت زیادی پیدا کرده است. مجموعه تخصصی کاراباما سال‌هاست که تمامی خدمات کولر گازی تی سی ال را با کیفیتی کم نظیر ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز از دانش فنی مناسب، تجربه بالا و شناخت خوب نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند و می‌توانند آن را در زمانی کوتاه عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی تی سی ال، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
33. گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی تی سی ال

1. خنک نکردن کولر گازی تی سی ال

خنک نکردن کولر عموما به دلیل کثیفی فیلتر، بروز خرابی در ترموستات و ایراد برد الکترونیکی دستگاه رخ می‌دهد. برای تشخیص علت دقیق این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

2. یکسره کار کردن کولر گازی تی سی ال

در صورتی که دستگاه شما یکسره کار می‌کند، ممکن است فن اسپلیت یا فن ترموستات دچار مشکل شده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که حجم گاز مبرد به میزان مناسب نباشد.

3. نشتی کولر گازی تی سی ال

نشت آب در غالب موارد به دلیل وجود ترک یا شکاف در لوله تخلیه آب، مسدود شدن فیلتر هوای دستگاه و از بین رفتن عایق روی لوله‌های مبرد است. با تعمیر یا تعویض هر یک از این قسمت‌ها مشکل حل خواهد شد.

4. کاهش قدرت خنک کنندگی کولر گازی تی سی ال

در صورتی که کولرگازی شما مثل گذشته فضا را خنک نمی‌کند، ممکن است دستگاه با نشت گار مبرد مواجه شده باشد. با شارژ گاز دستگاه، مشکل برطرف خواهد شد.

تعمیر تخصصی کولر گازی تی سی ال خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. بوی بد کولر گازی تی سی ال

بوی بد می‌تواند به دلیل وجود قارچ یا باکتری در دستگاه باشد. همچنین ممکن است حیوان مرده‌ای یا یک جسم خارجی مثل برگ داخل دستگاه گیر کرده باشد و عامل بوی بد آن باشد.

6. برفک زدن کولر گازی تی سی ال

انسداد مسیر لوله‌های دستگاه، خرابی اواپراتور، قرار دادن کولر در فضای نسبتا سرد، بروز ایراد در سنسور بیرونی دستگاه و نبود گاز کافی برخی از دلایل برفک زدن هستند.

7. روشن نشدن کولر گازی تی سی ال

برای رفع این مشکل، پیش از ثبت درخواست تعمیر،  از باتری داشتن و سالم بودن کنترل دستگاه مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که جریان برق وجود داشته باشد. در صورتی که این دو مورد مشکلی نداشتند، بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

8. صدای زیاد کولر گازی تی سی ال

انسداد فیلتر هوای دستگاه، خرابی بلبرینگ و تسمه‌ها، خرابی فن و شل شدن قطعات داخلی برخی از دلایل به گوش رسیدن صدای زیاد و عجیب است.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای کولر گازی تی سی ال

کولر-گازی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی تی سی ال

مشکلاتی که در انواع کولرهای گازی و همین طور برند تی سی ال (TCL) به چشم می خورند، متفاوت بوده و می توانند علل مختلفی داشته باشند. برخی ممکن است به سادگی تغییر تنظیمات ریموت کنترل حل شده و برخی دیگر نیز ممکن است به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین ماهر نیاز داشته باشند.

اگر کولر گازی شما نشتی داشته و کمبود گاز دارد، هوای گرم پرتاب می کند، سر و صدای عجیب و بلندی دارد، فن آن کار نمی کند، کمپرسورش از کار افتاده است یا آبریزش دارد، قطعا به کمک یک متخصص کولر گازی نیازمند هستید.

متخصصین تی سی ال در تعمیرات تخصصی کاراباما قادر به تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان ممکن هستند. ما با در اولویت قرار دادن تعمیر قطعات به فکر هزینه‌های شما نیز هستیم و تنها در صورتی که قطعه معیوب و غیر قابل تعمیر باشد، به تعویض قطعات اقدام می کنیم.

اگر به خدمات پس از فروش کولر گازی تی سی ال یا نمایندگی تی‌سی‌ال دسترسی ندارید می‌توانید درخواست تعمیر کولر گازی تی سی ال (TCL) را از طریق پر کردن فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

نصب کولر گازی را به کاراباما بسپارید!

نصب اصولی و صحیح یکی از مهمترین نکاتی که پس از خرید آن باید در نظر داشته باشید. چرا که همین نصب اصولی و مطابق استاندارد، هم بازده و عملکرد دستگاه را بالا خواهد برد و هم اینکه از بروز برخی مشکلات رایج که در اثر نصب نادرست رخ می‌دهند، جلوگیری خواهد کرد.

مجموعه‌ بزرگ کاراباما با تکیه بر دانش تخصصی به روز و سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات تخصصی انواع کولرهای تی سی ال و تعهد متخصصین خود، کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی را در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در محل

کولر گازی این برند مانند سایر برندهای مشابه، ممکن است دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر آن داشته باشید. از نکات بسیار مهمی که در مورد تعمیرات این دستگاه باید در نظر داشته باشید، کمک گرفتن از یک تکنسین متخصص است.

از آنجایی که این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و بررسی و تعمیر برخی قطعات آن کاری بسیار تخصصی و حساس است، به هیچ عنوان نباید، انجام این کار را به دست هر کسی بسپارید. چرا که کوچک‌ترین غفلتی ممکن است خسارات جبران‌ ناپذیری را به وجود بیاورد. مجموعه کاراباما با در اختیار داشتن حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها، انجام کلیه‌ خدمات تعمیر و سرویس کولرهای گازی را با بهترین کیفیت ممکن در محل ارائه خواهد داد و دستگاه شما به تعمیرگاه منتقل نخواهد شد.

ضمانت 6 ماهه، همراه خدمات تعمیر در کاراباما

خدمات تعمیر کولر گازی تی سی ال، با گارانتی و ضمانت‌نامه‌- معتبر 180 روزه صورت خواهد گرفت. تمامی اطلاعات شما پس از ثبت درخواست تکنسین و انجام خدمات توسط آنها، در سیستم ذخیره خواهد شد. چنانچه طی این بازه‌ی زمانی ایراد دستگاه شما مجددا برگشت، تعمیرکار کولر گازی تی سی ال به محل مورد نظر شما اعزام شده، دستگاه‌ شما بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای تعمیر خواهد شد.

مشکلات متداولی که تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌کنند

مشکلات متداولی که کولرهای گازی تی سی ال ممکن است با آن مواجه شوند، بسیار گسترده هستند و نیاز به بررسی تخصصی دارند. برخی مشکلاتی که برای این دستگاه به وجود می‌آیند خیلی سطحی هستند و خودتان می‌توانید با بررسی کدهای خطا در دفترچه راهنما اقدام به رفع آنها کنید.

ولی گاهی اوقات ممکن است مشکلات به وجود آمده بسیار تخصصی باشند و نیاز باشد که بررسی‌های تخصصی‌تر، توسط تکنسین صورت بگیرد. خبر خوب اینکه کاراباما تمامی مشکلاتی که ممکن است کولر گازی شما با آن مواجه شود را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد کرد.

برخی از مشکلات رایج این دستگاه عبارتند از:

  • جریان بیش از حد هوا
  • بالا بودن دمای تخلیه بیشتر از حد مجاز
  • بالا بودن دمای سیم‌پیچ واحد خارجی
  • نقص فنی در درایو
  • ناهنجاری ارتباط با واحد داخلی
  • حرارت بیش از حد کمپرسور (سوئیچ در بالای کمپرسور)
  • نقص سنسور دمای هوا در واحد بیرونی
  • نقص سنسور دمای سیم‌پیچ (کویل) در واحد بیرونی
  • نقص سنسور دمای لوله تخلیه در واحد بیرونی
  • نقص سنسور ولتاژ
  • نقص سنسور جریان
  • ایراد IPM
  • ایراد ارتباط در واحد بیرونی
  • عدم فیدبک موتور فنDC

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی تی سی ال (TCL) در تهران

برخی مواقع ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیرات کولر گازی تی سی ال به سادگی امکان پذیر نباشد. در ای نصورت می توانید خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی چه بسا بهتر از نمایندگی از کاراباما دریافت کنید.

تکنسین‌های این مجموعه دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات هستند و می‌توانند دستگاه‌تان را در زمانی کوتاه تعمیر کنند. اگر ساکن تهران و حومه هستید برای تعمیر کولر گازی خود می‌توانید روی کاراباما حساب کنید.

تعمیر قطعات، اولویت کاراباماست

کلیه‌ تکنسین‌های کاراباما ملزم به تعمیر قطعات آسیب‌دیده هستند و تنها در صورتی که قطعه آسیب‌دیده قابل تعمیر نباشد، اقدام به تعویض قطعه خواهند کرد. از جمله قطعاتی که امکان تعمیر آنها توسط تکنسین وجود دارد، عبارتند از:

  • برد کنترل اصلی
  • برد کنترل دما
  • برد رله
  • ترموستات
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • ترمیستور
  • اورلود

هزینه تعمیرات در کاراباما بر چه اساسی است؟

تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان بابت تعمیر کولر گازی تی سی ال مطابق با نرخ اتحادیه بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت می‌شود. همچنین با توجه به اینکه تعیین هزینه دقیق تعمیرات به شدت خرابی دستگاه، مدل کولر گازی، قیمت قطعات جایگزین شده و … بستگی دارد، تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان هزینه دقیقی را اعلام کرد.

کاراباما کدام مدل‌ های کولر گازی تی سی ال را تعمیر می کند؟

از آنجایی که تکنسین‌های کاراباما شناخت کامل و کافی نسبت به تمامی مدل‌های موجود این برند از کولرگازی دارند، می‌توانند به بهترین شکل ممکن تمامی مدل‌های آن را تعمیر کنند. از جمله رایج‌ترین مدل‌های کولر گازی TCL در بازار ایران:

  • اینورتر تی‌سی‌ال ۹۰۰۰ BTU مدل TAC-09CHSA/XA81I
  • اینورتر تی‌سی‌ال ۱۲۰۰۰ BTU مدل TAC-12CHSA/XA81I
  • اینورتر تی‌سی‌ال ۱۸۰۰۰ BTU مدل TAC-18CHSA/XA81I
  • اینورتر تی‌سی‌ال ۲۴۰۰۰ BTU مدل TAC-24CHSA/XA81I
  • تی‌سی‌ال ۲۴۰۰۰ BTU مدل TAC-24CHSA/VA
  • تی‌سی‌ال ۹۰۰۰ BTU مدل TAC-09CHSA/VA
  • تی‌سی‌ال ۱۲۰۰۰ BTU مدل TAC-12CHSA/VA
  • تی‌سی‌ال ۱۸۰۰۰ BTU مدل TAC-18CHSA/VA
  • تی‌سی‌ال ۱۲۰۰۰ BTU مدل TAC-12CHSA/KET3
  • تی‌سی‌ال ۱۸۰۰۰ BTU مدل TAC-18CHSA/KET3
  • تی‌سی‌ال ۲۴۰۰۰ BTU مدل TAC-24CHSA/KET3

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی کولر گازی تی سی ال در ارومیه هم دارید؟

سارا فیضی
14 اسفند 1401

سلام خسته نباشید
من نصاب پکیج و کولر گازی واسپیلیت هستم مدرک فنی حرفه ایی دارم میخواستم نمایندگی نصب و تعمیر بگیرم
از شهرستان خوی هستم لطفا راهنمایی کنید متشکرم

یوسف بستان
9 تیر 1401

خانه اصفهان کولرگازی اسپیلیت tcl داریم که احتیاج به بررسی وگازگیری داره

فروغ نخشب
23 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس