ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران و سایر شهرها، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین، صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر یخچال فریزر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی
مشاهده سایر برندها

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر

یخچال فریزر پرمصرف‌ترین وسیله در هر خانه‌ای است. این دستگاه 24 ساعته در خدمت اعضای خانواده است و با این اوصاف بروز ایراد و خرابی در آن چند غیرطبیعی به نظر نمی‌رسد. یخچال‌تان خنک نمی‌کند، دائم خاموش و روشن می‌شود یا درب آن به درستی بسته نمی‌شود، مشکل هر چه که باشد، تکنسین‌های کاراباما آن را برطرف می‌کنند. ما به خوبی آگاهیم که سرعت عمل بالا در تعمیر یخچال نوعی ضرورت به حساب می‌آید و همواره در تلاش بوده‌ایم که خدمات مورد نظر شما را در اسرع وقت ارائه دهیم. با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی مناطق شهر حضور دارند، تعمیر یخچال فریزر شما در همان روز ثبت درخواست امکان پذیر است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات یخچال فریزر در تهران و سایر شهرها

تعمیرات یخچال در منزل و محل، طی سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین خدمات کاراباما بوده است. تکنسین‌های این مجموعه در زمینه برندهای مختلف تخصص دارند و یخچال فریزر و ساید بای ساید شما را از هر برندی که باشد به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌کنند.

وجه تمایز کاراباما با سایر مراکز در این است که تکنسین اعزامی به منزل یا محل شما، در زمینه برند یخچال‌تان تخصص دارد. از این رو در زمان کوتاهی ایراد دستگاه‌تان را متوجه شده و به درستی آن را تعمیر می‌کنند. مزیتی که با توجه به سرعت زندگی امروز بسیار ارزشمند تلقی می‌شود.

در صورتی که به خدمات پس از فروش یا نمایندگی ال جی دسترسی ندارید، منطقی‌ترین تصمیمِ ممکن این است که از مراکز دارای تکنسین‌های متخصص که خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهند، خدمات دریافت کنید تا هم دستگاه‌تان به درستی تعمیر شود و هم هزینه منطقی بابت تعمیر بپردازید.

تعمیر یخساز ساید بای ساید

خرابی یخساز یکی از رایج‌ترین اشکالاتی است که برای دستگاه‌های ساید بای ساید رخ می‌دهد. روشن نشدن یخساز، منجمد نشدن یا شل بودن یخ‌ها، عدم تولید یخ، چسبیدن یخ‌ها به هم و …. از جمله مشکلات شایع یخساز هستند که خانواده‌ها بابت رخ دادن‌شان به مراکز تخصصی تعمیرات مراجعه می‌کنند.

دلایل زیادی می‌توانند عامل خرابی‌های شایع یخساز باشند، به عنوان مثال در صورتی که یخساز شما یخ تولید نمی‌کند ممکن است مجموعه دمپر، موتور یخساز یا حتی برد الکترونیکی دچار ایراد شده باشند. همچنین در صورتی که یخ از یخساز خارج نمی‌شود، احتمالا دریچه دمپر دچار ایراد شده است.

در هر صورت، برای تعمیر یخساز ساید بای ساید لازم است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. دستکاری یخچال و ساید بدون برخورداری از دانش فنی کافی، نتیجه‌ای جز خرابی بیشتر دستگاه و تحمیل بار مالی سنگین‌تر به خانواده‌تان نخواهد داشت.

تعمیر برد یخچال و ساید بای ساید

خرابی برد از جمله مواردی است که رسیدگی به موقع به آن و برطرف کردن آن تاثیر زیادی بر طول عمر یخچال و کارکرد بهینه آن دارد. برد یخچال وظیفه کنترل بخش‌های مهم یخچال از جمله فن، موتور، یخساز و … را بر عهده دارد و طبیعی است که خراب شدن آن تاثیر بسزایی بر کارکرد یخچال دارد. نکته حائز اهمیت اینکه تعمیر برد یخچال کار هر کسی نیست و لازم است یک تکنسین ماهر و کاربلد به بررسی و تعمیر این قطعه بپردازد.

بد نیست بدانید که هزینه تعمیر برد یخچال نیز به عواملی چون برند یخچال، مدل یخچال، مشکل برد و … بستگی دارد. از این رو لازم است تکنسین ابتدا به دقت اوضاع برد یخچال تان را بررسی کند و بعد به تعمیر آن بپردازد.

 

هزینه تعمیر یخچال فریزر

اعلام هزینه تعمیرات قبل از عیب یابی دستگاه عملا امکان پذیر نیست چرا که تکنسین باید به دقت شرایط دستگاه شما را ارزیابی کند تا بتواند قیمت قطعی را اعلام کند. البته، با توضیحاتی که قبل از حضور تکنسین در منزل‌تان به او ارائه خواهید داد، اعلام هزینه حدودی تا حدی میسر است.

با این حال، رقم اعلام شده بعد از بررسی دستگاه توسط تعمیرکار به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. آنچه اهمیت دارد، این است که تمامی هزینه‌های اعلامی تحت نظارت مجموعه و بسیار منصفانه هستند.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

 

ارائه خدمات تعمیر در منزل و محل شما

انتقال یخچال به تعمیرگاه با دردسرهای زیادی همراه است. از این رو اولویت مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی کاراباما تعمیر یخچال فریزر در منزل و محل شماست. تکنسین متخصص برند و یخچال شما بعد از هماهنگی به منزل شما آمده و بعد از عیب یابی دستگاه آن را در منزل‌تان تعمیر خواهد کرد.

تنها در صورتی که تعمیر در منزل ممکن نباشد، تکنسین مجبور است پروسه تعمیر را در تعمیرگاه یخچال فریزر کاراباما صورت بدهد.

مشکلات رایج یخچال فریزر

علائم خرابی یخچال فریزر

واقعیت این است که هزینه کردن بابت خرید یک دستگاه گران قیمت و مرغوب باعث می‌شود که تا سالها راه‌تان به مراکز مجاز تعمیر نیفتد و نیازی به کمک تعمیرکار یخچال فریزر نداشته باشید!

با این حال فراموش نکنید که هر برندی، هر چقدر هم که باکیفیت باشد در اثر خطای خودتان یا به هر دلیل دیگری ممکن است دچار ایراد شود. در این صورت، عاقلانه‌ترین اقدام مراجعه به مراکز است که از تکنسین‌های متخصص برند شما برخوردارند.

برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر که جهت رفع آنها باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید به قرار زیر هستند:

  • یخ زدن فضای داخل یخچال
  • از کار افتادن فن
  • نشت آب
  • تولید صدای زیاد و عجیب و غریب
  • یخ زدن لوله‌های پشت یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال

تعمیر تمامی برندهای یخچال فریزر در مرکز تخصصی کاراباما

در دسترس بودن مرکزی که خدمات تعمیر تمامی برندهای یخچال را با کیفیت مناسب، سرعت بالا و همین طور ضمانت ارائه بدهد، امتیازی حائز اهمیت است. خوشبختانه تمامی برندهای یخچال فریزر که در کشور ما مورد استفاده خانواده‌ها هستند، تحت پوشش مجموعه کاراباما قرار دارند.

این مجموعه از تکنسین‌هایی برخوردار است که در زمینه برندهای مختلف تخصص دارند. به همین دلیل متخصص برند یخچال شما به منزل‌تان اعزام خواهد شد، همان چیزی که از نمایندگی ال جی یا هر برند دیگری توقع دارید.

انجام خدمات تعمیر، نصب و سرویس توسط تکنسینی که در زمینه برند دستگاه شما تخصص دارد، از آن جهت مهم است که خدمت مورد نظرتان با شناخت کامل ِ سیستم دستگاه شما ارائه می‌شود. به این ترتیب خیال‌تان راحت خواهد بود که دستگاه‌تان پس از تعمیر و راه اندازی مجدد، کارکرد نرمالی خواهد داشت.

خدمات سرویس و تعمیرات ال جی، سامسونگ، بوش، فریجیدر، جنرال استیل، هیمالیا، امرسان و بسیاری از برندهای دیگر توسط این مجموعه ارائه می‌شود. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان بمانید تا بهترین زمان ممکن برای مراجعه تکنسین توسط خود شما تایید شود.

مراحل ارائه خدمات تعمیر در کاراباما

تعمیرات یخچال فریزر در کاراباما خدمتی است که در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود. این نکته با توجه به دردسرهای ناشی از خرابی یخچال، مزیتی قابل توجه است.

برای بهره‌مند شدن از خدمات این مجموعه، ابتدا باید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن این مرکز ثبت کنید. در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه کارشناسان ما برای انجام هماهنگی اولیه با شما تماس خواهند گرفت.
تعمیر یخچال
در مرحله بعد تعمیرکار یخچال با شما تماس گرفته و زمان مناسب را برای حضور خود در منزل شما مشخص خواهید کرد. تکنسین با حضور در منزل شما و پس از عیب یابی دستگاه هزینه را به شما اعلام خواهد کرد.

در صورتی که نظر به تعمیر دستگاه داشتید، تکنسین دست به کار شده و آن را مجددا راه اندازی خواهد کرد. هزینه اعلام شده نوسط تکنسین در پایان پروسه تعمیر دریافت خواهد شد.

گارانتی تعمیرات در کاراباما چگونه است؟

تمامی خدمات تعمیرات مجموعه تخصصی کاراباما از جمله تعمیرات یخچال فریزر در محل شامل گارانتی 6 ماهه هستند. به این ترتیب، اگر در طول مدت 6 ماه یا 180 روز پس از تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین مجموعه، ایراد برطرف شده تکرار شد، دستگاه بار دیگر به طور کاملا رایگان تعمیر خواهد شد.

ضمانت 6 ماهه خدمات تعمیر یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز کاراباما با سایر مراکز نصب و تعمیرات لوازم خانگی است که با هدف کسب رضایت مشتریان ارائه می‌شود.

چرا تعمیرکار یخچال کاراباما را انتخاب کنیم؟

برای تعمیر هر دستگاهی، آنچه اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکز معتبری است که در به کارگیری و جذب تکنسین‌های خود فیلترهای خاصی تعیین کرده‌اند. تکنسین‌هایی که درخواست همکاری با کاراباما دارند، در همان ابتدای امر از فیلترهای فنی و تجربی عبور می‌کنند.

از این رو، مجموعه در وهله اول اطمینان دارد که خدمات ارائه شده از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. به علاوه، تکنسین‌ها و تعمیرکاران یخچال کاراباما، طی یک زمان بندی مشخص از آموزش‌های فنی جهت اطلاع از سیستم‌های جدید انواع لوازم خانگی بهره مند می‌شوند.

به این ترتیب، همواره این اطمینان وجود دارد که دانش فنی تکنسین‌ها به روز است و همگام با تغییر تکنولوژی لوازم خانگی، دانش و توانایی آنها نیز افزایش می‌یابد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

چراغ کمپروسور همش روشنه و داخل یخچال برفک زده

محمد نمکی
29 دی 1401

یخچال وفریزردوقلودوودارم جفتشون ارور میدن چنج فیلتر؟؟!!چهارماه بیشترکارنکردن نو گرفتیم!!!ممکنه هرچهارماه یک باربایدفیلتراشون عوض بشه؟؟

احمدشریفی
26 دی 1401

فریزم خود به خود خاموش شه روشن نمیشه

فرشته مسلمی
26 دی 1401

موقع ایستادن و خاموش شدن موتوریتچال لگدمیزنه (دوقلو) ۱۰سال گارانتیرهن داره

طلعت طالبی
29 آذر 1401

باسلام وقت بخیر. یخچال فریزر سید بای ساید فریجیدر ۱۲ سال کار کرده موتور کارمیکنه و درجه بالاست خنک و فریز نمیکنه …

شکوه حاتمی
26 آذر 1401

یخچال فریزر ساید دارم مدل هایسنس قسمت جامیوه ایش هرچی بزاریم یخ میزنه

محسن رسولی
30 تیر 1401

یخچال خنک نمیکند

نسرین کاظمی
7 اسفند 1400

سلام.وقت بخیر یخچال ما از قسمت پایین زیر جا‌میوه ای آب جمع میشه یعنی همیشه باید ی دستمال بزارم تند تندعوض کنم بعد اینکه لطف میکنید هزینه لاستیکهای دور یخچال و بگید یخچالم آزمایش قدیمی ودو درب هست باتشکر

اسلامی
20 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

مدتی بود برای ارور و بورد یخچال نگران بودم. خیلی خوشحالم با شما تماس گرفتم و از اینکه خیلی عاای و سریع و بدون دغدغه تعمیر یخچال انجام شد یک دنیا ازتون سپاسگزارم

زهرا جمشیدی
17 مهر 1400

    سلام زهرای عزیز
    خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

چراغ سوپر کول یخچال هیمالیا روشن و خاموش میشود

مسعود خسروانی
8 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

بابت نصب یخجال ساید بوش ولباسشویی بوش مزاحم شدم.

محرم علی جعفری
18 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری موضوع به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

یخجال فریزر دونار دارم تمام فریزر یک ماه پیش خراب شد اومدن گاز زدن الان دوباره خرا وسیله هام یخ نمیزنن

فاطمه نصری
11 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

سلام یخچال من یخ ساران هست قسمت یخچال یخ می زد یکبار با کارشناسانتون تماس گرفتم اومدن مشکل رو حل کردن گفتن از برد یخچاله الان بعد از دوفته دوباره قسمت یخچال گرم میکنه وخنکی نرمال رو نداره لطفا راهنمایی کنید

سمیه ابوشلیش
31 اردیبهشت 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری به واحد عملیات منتقل شد.
    همیشه در کنارتون هستیم

    علوی
    4 خرداد 1400

سلام، وقتتون بخیر
یخچال بالافریز الجی، مدل GRB-832 رو داریم، روی صفحه دیسپلی علامتی در رابطه با صدای هشدار در نداره
اما هر از گاهی بدون اینکه حتی در یخچال رو باز کرده باشیم صدای بوق یا هشدار میده و گاهی هر چند دقیقه یکبار تکرار میشه
نه مشخصه که این صدا مال چیه و نه دکمه‌ای برای غیرفعال یا خاموش کردنش هست، گاهی هم خود صفحه نمایش برای چند ثانیه روشن میشه و دوباره خاموش میشه.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

صبا سعیدی
28 بهمن 1399

سلام
ساید es51 دارم مدتیه چراغ ( اوپن دور )روی نمایشگرش روشنه و فنش یکسره کار میکنه و بی موقع آلارم پخش میکنه علتش چیه ، راهنمایی کنید ممنون میشم

اکبری
4 بهمن 1399

بإسلام قسمت خروجی یخ کارنمیکندولی یخ میسازد یخچال فریزر ساید بسایدسامسونگ ودکمه ایس مد کار نمی کند مدل یخچال sr-s26fte

جواد ملكي
14 شهریور 1399

با سلام ، یخچال فریزر LG مدل GR-T728 مدتیست که فریزر با قدرت کامل کار میکند ولی یخچال زیاد سرد نمیکند .

محسن فهیم رضایی
11 تیر 1399

احتمال داره که بدنه یخچال ترک داشته باشه و هوا نفوذ کنه داخل ؟؟؟

رامین انجلاسی
23 خرداد 1399

    سلام خسته نباشید من از شهرکرد مزاحمتون میشم من یک فریزر هوور دارم که چند روز پیش موتورش از کار افتاد و رفت روی چراغ قرمز یه تعمیر کار اومد گفت که گازش گرفته و باید از اول گاز گیری بشه این کار رو کرد موتور شروع به کار کرد ولی به صورت اتوماتیک آف نمیکرد و یک سره کار میکرد
    یه تعمیر کار دیگه آوردیم گفت موتورش باید عوض بشه چون دیگه این موتو کار نمیده بهتون ، موتورش رو هم عوض کردیم ولی الان چند روزی میشه بازم یکسره کار میکنه و آف نمیکنه بهش گفتیم میگه چون هوا خیلی گرمه اینطوری شده و مشکلی نداره
    ولی تا قبل از این تعمیرات خیلی خوب کار میکرد
    لطف کنید من رو راهنمایی کنید چون الان چند روزی میشه که فریزر من یکسره کارمیکنه میترسم موتورش بسوزه
    نظر شما چیه؟؟

    علی قادری
    19 مرداد 1399

با عرض سلام بخچال پارس قدیمی هست هفته ای ۲ بار برفک باید تمیز کنم لاستیک درب رو هم تعویض کردم همراه با ترموستات بازم همونطور هست علت چی میتونه باشه ؟؟؟

رامین انجلاسی
23 خرداد 1399

ماشین لباسشویی م نشتی آب داشت و راه می رفت و خیلی تکون می خورد و کلی مشکل داشت خلاصه. متخصص حرفه ای در رشت ؛ آقای ابراهیمی اومدن و تعمیرش کردن و الان واقعا راضی هستم از انتخاب این سایت برای تعمیر ماشین لباسشویی م و تصمیم دارم برای ماشین ظرفشویی و یخچال هم از خدمات همین سایت استفاده کنم.

ندا بنی هاشمیان
19 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، خوشحالیم که توانستیم خدمات رضایت بخشی را به شما ارائه دهیم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 خرداد 1399

      با درود خدمت شما
      فریزر کشویی بنده مواد غذایی کامل یخ نمیزنه حتی آب هم میزاریم دو روز میکشه تا شروع به یخ بستن کنه اینم اضافه کنم که بعضی قسمتهای فریزر یخ و برفک میزند ولی بعضی قسمتها تا میخوا د یخ بزنه آب میشه

      ایرج آهنگ
      13 مهر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس