ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر مایکروفر دلونگی (DE’LONGHI)

جهت دریافت خدمات تعمیر مایکروفر دلونگی، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از ۱۵ دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر دلونگی

برند دلونگی در زمره معتبرترین برندها در بازارهای جهانی و در کشور ما قرار دارد. مایکروفر این برند به دلیل کیفیت بالا و زیبایی طرح، سال‌هاست که جای خود را در آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده است. به همین دلیل، مجموعه کاراباما که آرامش و رفاه مصرف‌کنندگان همه برندها را پایه و اساس فعالیت‌های خود می‌داند ، تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه را طی سال‌های گذشته به دارندگان آن ارائه داده است. خوشبختانه، تکنسین‌های این مرکز، شناخت کافی نسبت به سیستم مایکروفر دارند و می‌توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. به علاوه، به دلیل حضور تکنسین‌ها در قسمت‌های مختلف شهر، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر دلونگی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر دلونگی

۱. سر و صدای زیاد مایکروفر دلونگی

سر و صدای زیاد به دلیل بروز ایراد در موتور، مگنترون، فن خنک کننده یا غلطک دستگاه رخ می‌دهد. برای رفع سر و صدا، یک تکنسین ماهر باید دستگاه را عیب یابی و تعمیر کند.

۲. باز نشدن درب مایکروفر دلونگی

باز نشدن درب عموما ناشی از خرابی میکروسوئیچ درب و قلاب درب، شکستن اهرم درب و باقی ماندن مواد غذایی در لولاهاست. لازم است یک تکنسین ماهر درب را به دقت مورد بررسی قرار دهد و در صورت لزوم قطعات را تعویض کند.

۳. دود کردن مایکروفر

دود کردن مایکروویو می‌تواند به دلیل وجود اتصالی در سیم پیچی‌ها باشد. با این حال، دود می‌‌تواند علت ساده‌ای چون سوختن باقی مانده‌های مواد غذایی و چربی نیز داشته باشد. برای پیشگیری از این مشکل بکوشید هر بار بعد از استفاده، دستگاه را به درستی تمیز کنید.

۴. کارنکردن صفحه لمسی مایکروفر دلونگی

کار نکردن صفحه لمسی ممکن است در اثر خرابی سوئیچ لایه میانی یا برد کنترل رخ دهد. تکنسین احتمالا این قطعات را تعویض خواهد کرد.

تعمیر تخصصی مایکروفر دلونگی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. نچرخیدن سینی گردان مایکروفر دلونگی

نچرخیدن سینی گردان به دلیل خرابی موتور گرداننده سینی است. همچنین ممکن است اتصال بین سیم‌هایی که موتور و غلطک را به هم وصل می‌کنند، قطع شده باشد. برای یافتن علت اصلی مشکل لازم است تکنسین دستگاه شما را عیب یابی کند.

۶. گرم نشدن غذا در مایکروفر دلونگی

گرم نشدن غذا می‌تواند به دلیل شکستن سوئیچ درب یا بروز ایراد در دیود باشد. ناگفته نماند، قرار دادن حجم زیادی از غذا در دستگاه نیز می‌تواند علت گرم نشدن غذا باشد!

۷. خاموش نشدن مایکروفر دلونگی

در صورتی که درب دستگاه را باز می‌کنید و متوجه می‌شوید که همچنان کار می‌کند، احتمالا سوئیچ درب که کنترل شروع و توقف کار دستگاه را بر عهده دارد، خراب شده باشد. خرابی پنل دستگاه نیز می‌تواند علت خاموش نشدن آن باشد.

۸. روشن نشدن مایکروفر

خرابی سوئیچ درب یا از کار افتادن فیوز سرامیکی دلایل روشن نشدن مایکروفر هستند. با این حال، عامل روشن نشدن دستگاه ممکن است نبود جریان برق باشد. بنابراین قبل از ثبت درخواست تعمیر، با چک کردن پریز و دوشاخه از وجود جریان برق مطمئن شوید.

مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی مایکروفر دلونگی

خرابی و بروز مشکل در ماکروفرهای دلونگی می‌تواند بر اثر اختلالات الکتریکی و نوسان برق، استفاده نادرست کاربر، استهلاک کارکرد طولانی، ضربه و فشار به پنل دستگاه و … به وجود بیاید. اما به دلیل حساسیت، پیچیدگی و تخصصی بودن تعمیرات آنها، لازم است رفع مشکل را به تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر دلونگی (DE’LONGHI) بسپارید.

اگر به خدمات پس از فروش مایکروفر دلونگی یا نمایندگی این برند دسترسی ندارید، می‌توانید خدمات موردنظرتان را از مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دریافت کنید. کاراباما با اعزام تکنسین های متخصص هر برند امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا فراهم خواهد کرد.

این مرکز سال‌‌هاست که خدمات مرتبط با این دستگاه را با کیفیتی مطلوب ارائه می‌دهد و هزاران مشتری راضی داشته است. شما می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا فرم اینترنتی ثبت کنید.

مرکز مجاز تعمیر مایکروفر دلونگی (DE’LONGHI)

کاراباما دارای سال ها تجربه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله انواع مدل های مایکروفر است. در شرایطی که امکان دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی وجود ندارد، می‌توانید خدمات مورد نظر را از مراکز معتبر تعمیرات دریافت کنید.

تکنسین‌های کاراباما مهارت کافی در زمینه تعمیرات دارند و پس از عیب یابی دستگاه اقدامات لازم را برای تعمیرات مایکروفر یا تعویض قطعات انجام می دهند. همچنین تمامی خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی الامکان روز ثبت درخواست) و با گارانتی 6 ماه به شما ارائه می‌شود.

خیال‌تان بابت هزینه تعمیرات نیز راحت باشد. تمامی هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین‌ها، مطابق با نرخی است که توسط اتحادیه تعیین شده و توسط کاراباما نیز به دقت کنترل می‌شود.

قطعات مایکروفر که توسط کاراباما تعمیر می شود

هدف کاراباما کاهش هزینه تعمیرات و تامین رفاه حال مشتریان است. از این رو تلاش می‌کند قطعه یا قطعات معیوب شده را به صورت اصولی و بدون نقص تعمیر کند.

تنها در مواقعی که شدت آسیب دیدگی زیاد باشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه صورت می‌گیرد (تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود).

برخی از قطعات ماکروفر دلونگی که توسط مرکز کاراباما تعمیر / تعویض می‌شود عبارت است از:

  • برد اصلی
  • دیود
  • خازن
  • مگنترون
  • میکروسوئیچ
  • صفحه گردان
  • صفحه کنترل

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور تعیین می‌شود؟

اعلام هزینه دقیق تعمیرات مایکروفر دلونگی باید پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص در تعمیرگاه انجام شود. از مهم ترین مواردی که در تعیین هزینه نهایی تعمیرات اثرگذار است می توان به مدل دستگاه، شدت خرابی، نوع قطعه آسیب دیده (موتور، برد اصلی، میکروسوئیچ) و هزینه قطعات جایگزین شده اشاره کرد.

در کاراباما هزینه حدودی تعمیرات به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها پس از اتمام کار از شما دریافت خواهد شد. ناگفته نماند، هزینه اعلامی کاملا کطابق با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه است و توسط خود مجموعه نیز مورد نظارت قرار دارد.

رفع مشکلات رایج مایکروفر دلونگی را به کاراباما بسپارید!

مشکلاتی که برای ماکروفر ممکن است اتفاق بیفتند، عمدتا ماهیت الکتریکی دارند مانند کار نکردن دکمه ها و صفحه لمسی یا گرم نکردن مواد غذایی. به منظور جلوگیری از آتش سوزی و آسیب به سایر قطعات هرگز شخصا اقدام به بازکردن دستگاه و تعمیر مایکروفر نکنید.

متخصصین باتجربه دلونگی در کاراباما با تمامی مشکلات احتمالی برخورد داشته و رفع اصولی و استاندارد هر گونه مشکل دستگاه شما را تضمین می‌کنند. برخی از مشکلات متداول مایکروفر دلونگی که توسط تکنسین کاراباما برطرف می‌شود:

  • برق داشتن بدنه
  • کارنکردن دکمه‌ها
  • نچرخیدن سینی
  • بوی سوختگی
  • خاموش شدن ناگهانی
  • باز یا بسته نشدن درب
  • روشن نشدن لامپ

تعمیر مایکروفر دلونگی در تهران

امکان ارائه خدمات تعمیرات در سریع‌ترین زمان ممکن به شهروندان ساکن تهران و حومه فراهم شده است. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در زمانی کوتاه (برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات) کاراباما تلاش می کند خدمات مربوطه را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد. کاراباما آماده خدمت رسانی به ساکنان شرق تهران، غرب تهران، شمال و جنوب تهران است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام. دوستان عزیز اگه به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلونگی دسترسی ندارید کاراباما مرکز معتبریه..

پویا قبادی
14 اسفند 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس