ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج در اصفهان

برای تعمیر انواع پکیج در اصفهان، می‌توانید درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

تعمیر پکیج در اصفهان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج در اصفهان

همواره توصیه می‌شود برای تعمیر پکیج از تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده کمک بگیرید. خوشبختانه، تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش و اطلاعات کافی نسبت به انواع مدل‌های پکیج برخوردارند و با بهره‌گیری از تجهیزات تخصصی، دستگاه شما را بدون نقص تعمیر خواهند کرد. در ضمن، تمامی خدمات این مجموعه با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. یعنی اگر تا 6 ماه مجدد همان مشکل برای دستگاه شما به وجود آمد،بار دیگر بدون دریافت هزینه آن را تعمیر خواهیم کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر پکیج کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات پکیج کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

بروز مشکل و خرابی پکیج دیواری تان نگرانی ندارد

مهم این است که زمان بروز خرابی پکیج احتیاط لازم را در انتخاب تعمیرکار داشته باشید. خوشبختانه مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با بیش از صدها تکنسین متخصص پکیج در هر برند و در تمام نقاط اصفهان، سرویس و تعمیر پکیج دیواری شما را در اسرع وقت انجام می‌دهد. تنها کافیست با ما تماس بگیرید. تعمیر پکیج در منزل یا محل مورد نظر شما انجام خواهد شد.

سرویس پکیج را جدی بگیرید

چنانچه احتمالا می‌دانید، جهت افزایش کارایی و عمر مفید پکیج و همچنین کم شدن هزینه تعمیر، بهتر است آن را به صورت منظم و دوره ای سرویس کنید. با انجام سرویس دوره‌ای، ایراداتی که ممکن بود در صورت نادیده گرفتن به آسیب جدی منجر شوند، برطرف می‌شوند.

تکنسین کاراباما در هنگام سرویس پکیج به مواردی از جمله بررسی اتصالات، هواگیری، بررسی دودکش، بررسی شیرها، بررسی قطعات اصلی و … می‌پردازد. لازم به ذکر است که بهتر است هر 6 ماه یک بار پکیج را سرویس کنید.

تعمیر پکیج در اصفهان به همراه گارانتی 6 ماهه

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، در جهت آرامش خاطر شما مشتریان گرامی، تمامی خدمات تعمیر پکیج و سایر لوازم خانگی را به مدت 6 ماه ضمانت می‌کند. طبق این گارانتی، در صورتی که تا 6 ماه پس از تعمیر پکیج شما، همان مشکل مجددا برای دستگاهتان پیش آمد، کاراباما به صورت کاملا رایگان مشکل را برطرف خواهد کرد.

با این ضمانت دیگر نگران کیفیت تعمیر نخواهید بود. چرا که می‌دانید مشکلی که به وسیله تعمیرکار پکیج ما رفع شده است، قرار نیست دوباره دیده شود. تعمیرکاران کاراباما مشکلات متداول را به خوبی می‌شناسد و آنها را به دقت برطرف می‌کند. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که تکنسین‌های این مرکز به تکرار برطرف کرده‌اند، عبارتند از:

  • داغ بودن بیش از حد آب
  • سرد بودن رادیاتور
  • بوی گاز در اطراف پکیج
  • سر و صدای غیر طبیعی

تعمیر پکیج در محل

معمولا انتقال لوازم خانگی به محل تعمیرگاه کار آسانی نیست و علاوه بر اتلاف وقت، احتمال آسیب دیدن نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل کاراباما خدمات تعمیرات پکیج در محل را به مشتریان گرامی در اصفهان و سایر مناطق تحت پوشش ارائه می‌دهد. با این خدمات، هزینه تعمیرات برای شما کاهش یافته و احتمال بروز آسیب دیدگی هنگام انتقال دستگاه نیز کاهش می‌یابد.

هزینه تعمیر در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

به طور کلی هزینه تعمیرات لوازم خانگی، به مواردی بستگی دارد که تکنسین قبل از بررسی آن‌ها نمی‌تواند مبلغ دقیق را تعیین کند. ابتدا باید این نکته را ذکر کنیم که فهرست هزینه تعمیرات مطابق با نرخی است که اتحادیه تعیین کرده و تحت نظارت و کنترل کاراباماست. اما هزینه تعمیر پکیج به موارد زیر بستگی دارد:

  • میزان و شدت خرابی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • نوع و مدل دستگاه

تعمیرکار پکیج در اصفهان

کدام برندهای پکیج در کاراباما تعمیر می‌شوند؟

در صورتی که پکیج شما دچار عیب و ایرادی شده که به تعمیرات نیاز دارد اما شما به نمایندگی تعمیر پکیج در اصفهان دسترسی ندارید، مراجعه به مراکزی که تکنسین‌های آموزش دیده دارد و خدمات خود را همراه با گارانتی ارائه می‌دهد، منطقی‌ترین اقدام ممکن است.

تعمیرکاران کاراباما برای تعمیر هر برندی از پکیج، تخصص لازم در همان برند را دارا بوده و می‌توانند خیال شما را از بابت صحت عملکرد دستگاهتان پس از تعمیر، راحت کنند. برخی از برندهایی که کاراباما تحت پوشش خدمات تعمیرات خود دارد را در زیر می‌بینید. ناگفته نماند خدمات کاراباما به این برندها محدود نمی‌شود:

  • بوتان
  • آریستون
  • ایساتیس
  • آماتیس
  • ایران رادیاتور
  • ال جی

کاراباما کدام قطعات پکیج را تعمیر می‌کند؟

اولویت کاراباما همواره تعمیر قطعات پکیج و سایر لوازم خانگی بوده است. یکی از دلایل این رویکرد، هزینه‌بر بودن تعویض قطعه نسبت به تعمیر آن است. دلیل دیگر، بازدهی بالاتر قطعه اولیه نسبت به قطعات جایگزین است.

هرچند در کاراباما، در صورت نیاز قطعه اصلی جایگزین قطعه معیوب می‌شود؛ اما باز هم قطعه اولیه که در کارخانه نصب شده عملکرد بهتری دارد. علت این موضوع منطبق بودن زیاد قطعات اولیه در هنگام تولید است. برخی از قطعاتی که تکنسین‌های کاراباما تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کنند، به قرار زیر هستند:

  • برد
  • پرشر سوئیچ هوا
  • ترموستات دود
  • فلوسوئیچ
  • سنسور حرارتی
  • ترمیستور

به طور کلی تا وقتی تکنسین‌های کاراباما هیچ راهی جز تعویض قطعه نداشته باشند، آن را تعمیر خواهند کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس