ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی در رشت

برای دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی در رشت، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین متخصص انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در رشت

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تجربه فراوان در زمینه تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی، سال‌هاست که امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. هر برند جاروبرقی که دارید و در هر نقطه از استان گیلان و شهرستان رشت که ساکن هستید می‌توانید از خدمات باکیفیت و تخصصی کاراباما بهره‌مند شوید.کاراباما تلاش می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر جارو برقی کاراباما در رشت حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جاروبرقی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات جاروبرقی در رشت

اگر جاروبرقی شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات دارید، می توانید خدمات موردنظرتان را از مرکز تخصصی کاراباما دریافت کنید. تکنسین‌های کاراباما مهارت کافی در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های جاروبرقی دارند و می توانند دستگاه شما را عیب یابی و ایرادات آن را برطرف کنند.

توصیه می‌شود در صورت بروز مشکل در دستگاه هرگز شخصا اقدام به تعمیر نکنید و حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. برای دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی در رشت همراه با گارانتی کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

به دلیل ضرورت تعمیرات در زمانی کوتاه برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، امکان ارائه خدمات به مشتریان در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

در کاراباما اولویت با تعمیر قطعات است

اولویت تکنسین‌های کاراباما در گام نخست تعمیر قطعات جاروبرقی است به گونه‌ای که دستگاه تا مدت‌ها بدون نقص کار کند. اگر قطعه سوخته باشد یا شدت آسیب دیدگی آن زیاد باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعات صورت خواهد گرفت. ناگفته نماند تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب می شود اورجینال و باکیفیت خواهند بود. برخی از قطعاتی که به صلاحدید تکنسین کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • موتور
  • فیلتر هوا
  • خرطومی
  • برس

مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی در رشت

در صورتی که به نمایندگی تعمیر جاروبرقی برند موردنظرتان دسترسی ندارید، می‌توانید خدمات تعمیرات را از مراکز معتبر دریافت کنید. تکنسین‌های مرکز تخصصی تعمیر کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هستند.

ساکن هر نقطه ای از رشت که هستید، می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی خود کاراباما را مرجع بدانید. اگر قدرت مکش دستگاه شما کم شده، به طور ناگهانی خاموش می شود، سیم جمع کن آن خراب شده است، سر و صدای غیرطبیعی دارد و دکمه خاموش و روشنش کار نمی‌کند، سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید.

کاراباما به کدام برندهای جاروبرقی خدمات ارائه می‌دهد؟

برخی از برندهای جاروبرقی که توسط کاراباما تعمیر می‌شود عبارتند از:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • فیلیپس
  • الکترولوکس
  • آاگ
  • پاناسونیک

هزینه تعمیر جاروبرقی در رشت

هزینه تعمیرات جاروبرقی به موارد گوناگونی بستگی دارد. در واقع تنها پس از عیب یابی دقیق دستگاه در تعمیرگاه می‌توان قیمت قطعی را اعلام نمود. از مهم ترین موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی تعمیرات می توان به شدت خرابی، قیمت قطعه ای که جایگزین قطعه معیوب شده است، نوع جاروبرقی، مدل دستگاه و … اشاره کرد.

با این حال سیاست کاراباما این است که تمامی هزینه‌های تعیین شده مطابق با نرخ مصوب اتحادیه هستند و به طور کامل تحت نظارت کاراباما قرار دارند. لذا جای نگرانی بابت مبلغ مطالبه شده از سوی تکنسین وجود ندارد.

تعمیرات جاروبرقی همراه با گارانتی 6 ماهه

به منظور اطمینان خاطر مشتریان، کاراباما کلیه خدمات مربوط به تعمیرات جاروبرقی را با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌دهد. یعنی در صورتی که تا 180 روز پس از دریافت خدمات، مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست تعمیر مجدد دستگاه را ثبت کنید. کاراباما مشکل دستگاه را بدون دریافت هزینه مشکل را برطرف خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام جاروبرقی ال جی ۲۲۰۰w دارم
ولوم پاور کنترلش از حساسیت افتاده با اندکی زیاد کردن ولوم مکش زیاد شده وبه کف میچسبد
باتشکر

احمد رئوف
8 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس