ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی در اصفهان

جهت برخورداری از خدمات تعمیر انواع جاروبرقی در اصفهان، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدماتی که نیاز دارید، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در اصفهان

زمان بروز خرابی در هر یک از لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، آنچه اهمیت زیادی دارد مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش دیده برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند. خوشبختانه تعمیرات جاروبرقی نیز در میان خدمات گسترده مرکز تخصصی کاراباما در اصفهان قرار دارد. خدمات مورد نیاز شما توسط تکنسینی انجام خواهد شد که نسبت به برند دستگاه شما شناخت کافی دارد و می‌تواند آن را به درستی تعمیر و مجددا راه اندازی کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر جارو برقی کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جاروبرقی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات جاروبرقی در اصفهان

اگر اخیرا متوجه شده‌اید که جاروبرقی شما مکش سابق را ندارد، ذرات ریز روی زمین باقی می‌مانند و موهای ریخته شده روی فرش جمع نمی‌شود، بایددر اسرع وقت به فکر راه حلی حسابی باشید. زیرا در صورتی که به مشکلات دستگاه رسیدگی نکنید، ایرادات جدی‌تر شده و مشکلات دیگری را نیز به همراه خواهد داشت.

بهترین اقدام در زمان بروز خرابی برای هر یک از اقلام لوازم خانگی، مراجعه به مراکز تخصصی است که تعمیرکار حرفه‌ای برند دستگاه‌تان را دارند و خدمات خود را به همراه گارانتی ارائه می‌دهد. خوشبختانه تعداد زیادی متخصص خبره انواع برندهای جاروبرقی در مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما در تمام نقاط اصفهان مشغول به فعالیت هستند.

متخصصین ما به خوبی متوجه شرایط شما را در زمان خرابی جاروبرقی‌تان شده و در اولین فرصت دستگاه شما را با تضمین کیفیت تعمیر خواهند کرد. برای دریافت خدمات از مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما می‌توانید با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز با پر کردن فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیرات جاروبرقی ال جی در اصفهان

یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی ال جی‌ست که محصولاتی باکیفیت و کارا تولید می‌کند. جاروبرقی‌های ال جی نیز همچون سایر محصولات این برند، دارای کارکرد خوب و کیفیت بالا هستند و رضایت مشتریان را جلب نموده‌اند. جاروبرقی وسیله‌ای کاربردی است که احتمال آن در زمانی کوتاه وجود دارد و بروز ایراد و خرابی آن دور از ذهن نیست.

با این حال، نگران خرابی جاروبرقی ال جی خود نباشید. هر گونه مشکل و ایرادی قابل رفع بوده و تعمیرکار حرفه‌ای و حاذق می‌تواند دستگاه را مثل روز اول راه اندازی کند. کاراباما با ده‌ها تکنسین ماهر جاروبرقی ال جی در سراسر اصفهان، تعمیر جاروبرقی ال جی شما را در زمانی کوتاه و به صورت تضمینی انجام خواهد داد.

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در اصفهان

سامسونگ از برندهای شناخته شده لوازم خانگی‌ست که در عرضه انواع جاروبرقی‌های کیسه‌دار، بدون کیسه، شارژی و… پیشرفت چشم گیری داشته است. از ویژگی‌های جاروبرقی سامسونگ می‌توان به کم بودن صدا در حین روشن بودن، کارکردی فوق العاده و باکیفیت اشاره کرد. هرچند خرابی این دستگاه هم دور از ذهن نیست.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر عادی در دستگاه، هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن در یک تعمیرگاه تخصصی جاروبرقی اقدام کنید. کاراباما با جذب تعمیرکاران ماهر جارو برقی سامسونگ، قادر به رفع تمامی مشکلات دستگاه شماست.

تعمیرات جاروبرقی بوش در اصفهان

بوش مدل‌های مختلف جارو برقی اعم از شارژی، با کیسه و بدون کیسه و… را با موتورهای قوی عرضه می‌کند. استفاده از فناوری پیشرفته در تولید جاروهای این برند، باعث تخصصی و سخت شدن تعمیرات آن شده است. در هر نقطه از اصفهان که هستید برای تعمیر جاروبرقی در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا،می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

تمامی خرابی‌های جاروبرقی اعم از روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی، کار کردن یکسره، گیر کردن موتور و… توسط تعمیرکاران ماهر کاراباما همراه با گارانتی قابل حل است.

کدام برندهای جاروبرقی تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند؟

علاوه بر برندهای ال جی، سامسونگ و بوش، کاراباما دارای تکنسین‌هایی حرفه‌ای انواع برندهای ایرانی و غیر ایرانی است که قادر به ارارئه خدمات تخصصی تعمیرات جاروبرقی در سراسر اصفهان هستند. تمامی مدل‌های جاروبرقی کنوود، آاگ، الکترولوکس، پاناسونیک، دوو، زیمنس، دلونگی، بکو، فیلیپس، میله و… در مرکز رسمی تعمیرات کاراباما توسط متخصصین هر برند و به همراه گارانتی 6 ماهه تعمیر می‌شوند.

پر تکرارترین مشکلات جاروبرقی که کاراباما برطرف می‌کند!

از مشکلات رایج جارو برقی که احتمال بروز در همه برندها را دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوی سوختگی
  • خاموش یا روشن شدن ناگهانی دستگاه
  • کم شدن مکش یا قدرت نداشتن جاروبرقی
  • صدای غیر طبیعی
  • پریدن فیوز بعد از روشن کردن دستگاه
  • داغ شدن بیش از حد موتور
  • ارتعاش دستگاه حین انجام کار

انتخاب اول کاراباما تعمیر قطعات است!

کاراباما برای کم‌تر شدن هزینه تعمیرات همواره تعمیر قطعات معیوب را اولویت خود قرار می‌دهد و تعمیرکاران خبره این مرکز  می‌توانند قطعات معیوب را به خوبی و با دقت زیاد تعمیر کنند. در واقع تکنسین به عنوان اولین راه حال ابتدا می‌کوشد قطعه را تعمیر کند و تنها در صورتی که عمر قطعه تمام شده باشد، سوخته باشد و به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، حاضر به تعویض قطعه با قطعه باکیفیت و اورجینال می‌شود.

خدمات پس از فروش جاروبرقی در کاراباما

کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان، خدمات خود را با گارانتی تعمیر تا ۱۸۰ روز ارائه می‌کند. یعنی مشتریان می‌توانند پس از دریافت خدمات، در صورت مشاهده مجدد مشکل درخواست تعمیر رایگان از سمت مجموعه را داشته باشند. البته بروز مجددد ایراد برطرف شده به دلیل مهارتی که تکنسین‌های کاراباما دارند بسیار بعید است.

هزینه تعمیرات جاروبرقی در اصفهان

در تعمیرگاه تخصصی جاروبرقی عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکاران حاذق مجموعه انجام می‌شود و با توجه به نوع و شدت مشکل و موارد دیگر مطابق با نرخ تصویب شده در اتحادیه و تحت نظارت کاراباما، هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند.

به دلیل ارتباط مستقیم قیمت و شدت خرابی جاروبرقی، تکنسین نمی‌تواند هزینه نهایی را قبل از بررسی کامل مشخص کند. تمامی هزینه‌ها در کاراباما توسط کارشناسان بخش نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد، در نتیجه نیازی نیست بابت پرداخت هزینه نگرانی داشته باشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام جاروبرقی بوش ما مکش قبل را ندارد و به کمک شما نیاز داریم

رفیعی
23 بهمن 1399

سلام جاروبرقی ناسیونال دارم که وقتی روشنش کردم یه صدایی کرد وبعد یه بویی کرد ومن خاموشش کردم ‌خواهش می کنم لطف نمایید برای تعمیر تشریف بیاورید ممنون

علی صفایی
22 آذر 1399

سلام من یک برد جاروبرقی 4900 الجی میخواستم موجود دارید،ممنون

امیر مروتی
30 آبان 1399

    با سلام. دوست گرامی متاسفانه فروش قطعات به صورت مجزا در کاراباما ممکن نیست. شما می توانید با ثبت سفارش از حضور سریع یک متخصص جاروبرقی ال جی در محل برخوردار شده و از تخصص ایشان در تعمیر و یا تعویض برد استفاده کنید. تعویض قطعات و تهیه قطعه مورد نظر بر عهده متخصص می باشد.

    کارشناس5: شعبانی
    1 آذر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس