ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
توپ ماشین لباسشویی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

توپ ماشین لباسشویی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بوی مواد شوینده ی شیمیایی موجود در بازار حساسیت دارید؟ یا اینکه فکر می‌‎کنید که استفاده مداوم از مواد شوینده شیمیایی به محیط زیست آسیب وارد می‌‏کند و به دنبال راهی هستید که این مواد را با محصولی بهتر جایگزین کنید که آسیبی به محیط وارد نکنید؟ در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از توپ ماشین لباسشویی است.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

شاید باورتان نشود ولی خیلی از افراد بر این باور هستند که استفاده از این محصول شما را از تعمیر لباسشویی بی‌نیاز خواهد کرد و در واقع استفاده از توپ ماشین لباسشویی مزایای بسیار زیادی برای دستگاه دارد.

در این مقاله از کاراباما با ما همراه باشید تا در مورد اینکه چرا باید از توپ لباسشویی استفاده کنیم و چه مزایایی برای ما خواهد داشت، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای استفاده از توپ ماشین لباسشویی

مزایای استفاده از توپ ماشین لباسشویی

همان‎طور که در ابتدای این مقاله گفته شد، استفاده از توپ لباسشویی برای محیط زیست بسیار مفید است. به علاوه دیگر احتیاجی به استفاده از مواد شوینده گران نخواهید داشت.

نحوه کار این محصول به این صورت است که اشعه مادون ‌قرمزی که از این توپ‌ها طی فرایند شستشو منتشر می‌شود، باعث شکست ترکیب هیدروژن مولکول‌های آب به قطعات خیلی کوچک خواهد شد.

این فرایند باعث می‌شود که میزان حرکت مولکول‌ها بیشتر شود و آب قدرت بیشتری برای شستشوی لباس‌ها داشته باشد.

در ادامه برخی از مزیت‌هایی که استفاده از این وسیله برای شما خواهد داشت را خواهیم گفت:

1. تمیزتر شدن لباس‌ ها

توپ ماشین لباسشویی باعث خواهد شد که یون‌های منفی بیشتر منتشر شود. در نتیجه سطح لباس نرم‎تر می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از نرم‌کننده در شستشو ندارید. به علاوه، کثیفی‌ها و میکروب‌ها خیلی راحت و بدون نیاز به پودر یا مایع شستشو پاک خواهد شد و از همه مهمتر اینکه جرم حاصل از مواد شوینده دیگر به وجود نخواهد آمد. همین عدم ایجاد جرم در لباسشویی مانع خرابی زودهنگام دستگاه در دراز مدت و مراجعه به مراکز تعمیر لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش یا هر برند دیگری خواهد شد.

دیگر مزیت استفاده از توپ لباسشویی این است که برخلاف مواد شوینده موجود در بازار، میزان PH را در یک سطح متعادل نگه می‌دارد و به پاک کردن هر چه بیشتر و بهتر لکه‌ها و کثیفی‌ها از روی لباس کمک کرده، با ملایم نگه داشتن فشار سطح آب، باعث بیشتر شدن میزان قدرت پاک‌کنندگی لباس‎ها خواهد شد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

2. صرفه‌جویی در مصرف آب و هزینه‌ ها

شاید باور نکنید ولی با خرید این محصول شما تا سه سال هیچ نیازی به خرید مواد شوینده مثل پودر یا مایع شستشو و مایع نرم کننده ندارید و تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود.

  • علاوه بر این با استفاده از توپ ماشین لباسشویی احتیاجی به یک دور اضافی آبکشی نیست و در هر بار شستشو به اندازه 40 گالن آب صرفه جویی می‌شود.
  • به این ترتیب هم به محیط زیست کمک خواهید کرد و هم در هزینه‌های قبض آب تغییر قابل توجهی را مشاهده می‌کنید!

3. مناسب برای افراد دوستدار محیط زیست

این محصول علاوه بر کاهش هزینه های شما، بدون فسفات، رنگ و سورفکتانت‎ها یا همان مواد فعال سطحی است. بنابراین استفاده از این محصول بسیار مناسب محیط زیست است و هیچ آسیبی به طبیعت وارد نخواهد کرد!

4. مناسب برای افرادی که آلرژی دارند

اگر شما جزء افرادی هستید که به بوی مواد شوینده آلرژی دارید، توپ ماشین لباسشویی بسیار برایتان مناسب است، به این دلیل که هیچ ماده‎‌ی شیمیایی بعد از شستشو روی لباس‌ها باقی نمی‌ماند و بنابراین به صورت کامل از این مشکل رها خواهید شد.

علاوه بر این استفاده از این محصول یک روش بسیار ساده و سریع برای از بین بردن کامل الکتریسته در لباس‌ها خواهد بود و نیاز به استفاده از اسپری‌های گران قیمت ضد الکتریسته ساکن ندارید!

چرا باید از توپ لباسشویی استفاده کنیم؟

چرا باید از توپ لباسشویی استفاده کنیم؟

خوب تا به اینجا در مورد مزایای بی‌شماری که این محصول برای شما داشت، گفتیم. ولی شاید هنوز هم قانع نشده باشید و از خودتان بپرسید که چرا باید از توپ لباسشویی استفاده کنیم؟

توپ لباسشویی هیچ‎گونه مواد شیمیایی مضر را به محیط زیست وارد نمی کند و تنها با یک بار خرید، تا 3 سال و حدود 1000 بار از این توپ برای شستشوی لباس‌های خود استفاده خواهید کرد، ویژگی که سبب می شود استفاده از توپ لباسشویی بسیار معقول به نظر برسد.

بهترین مایع لباسشویی؛ چه نکاتی در انتخاب مواد شوینده مناسب اهمیت دارند؟
بهترین مایع لباسشویی؛ چه نکاتی در انتخاب مواد شوینده مناسب اهمیت دارند؟

معرفی انواع شوینده های لباسشویی شوینده‌های مناسب برای لباسشویی در انواع و برندهای مختلفی عرضه […]

استفاده از این محصول هم بسیار ساده است؛ کافیست که بعد از ریختن لباس‌ها در دیگ شستشو، توپ لباسشویی را هم لا به لای لباس‎ها قرار دهید و با استفاده از برنامه‌ی شستشوی دلخواه، ماشین را روشن کنید. حالا خودتان شاهد نتیجه حاصل خواهید بود.

برای استفاده و نگهداری بهتر پیشنهاد ما به شما این است که بعد از 50 بار استفاده آن را در ترکیب یک چهارم لیوان سرکه و سه چهارم لیوان آب به مدت 30 ثانیه قرار دهید و حدود 5 دقیقه نیز در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا مجددا شارژ شود و نتیجه‌ی بهتری از شستشو حاصل کنید.

توپ های لباسشویی که در بازار موجود است اسامی مختلفی دارد:

  • دیسک‌های لباسشویی
  • گوی‌های ماشین لباسشویی
  • توپ‌های بیضی‌شکل

بعضی از این توپ‌های ماشین لباسشویی حاوی موادی مثل تکه‌های سرامیک، مواد مغناطیسی یا مایعات رنگی شکل هستند که باعث فعال شدن آب می‌شوند.

سازندگان توپ ماشین لباسشویی بر این باور هستند که اجزای تشکیل دهنده این محصول سبب تأثیر چند برابری آن در مقایسه با مواد شوینده دیگر می شود!

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

امیدوارم مطالبی که در این مقاله گفته شد برای شما مفید بوده باشد و خوشحال می‌شویم تجربه‌ی استفاده از توپ ماشین لباسشویی را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
1دوام توپ ماشین لباسشویی چقدر است؟
2برای نگهداری بهتر توپ ماشین لباسشویی چه اقدامی لازم است؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس