ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر کولر گازی در کرج

برای نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی در کرج و حومه، کافیست درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای ارائه خدمات موردنظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی در کرج

همواره توصیه می‌شود نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی را هرگز به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید و حتما از یک مرکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید. با این حال گاهی ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر که کلیه خدمات مورد نظرتان را با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهد، دشوار باشد. خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات است و دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر می‌کند. ارائه خدمات فوری و باکیفیت به ساکنان استان البرز طی سال‌های گذشته توسط این مرکز صورت گرفته است. در هر نقطه‌ای از این استان که ساکن باشید می‌توانید به راحتی از خدمات کاراباما بهره مند شوید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر کولر گازی کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی کاراباما در چه سطحی است؟
3 هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4 گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج

اگر کولر گازی شما عملکرد درستی ندارد، باد گرم می‌زند و سر و صدای زیادی دارد، بوی بدی دارد و ریموت کنترل آن کار نمی‌کند، لازم است سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. در صورتی که تعمیر دستگاه در زمان مناسب انجام نشود، ممکن است به سایر قطعات دستگاه مانند کندانسور و کمپرسور آسیب جدی وارد شود و شما را متحمل صرف هزینه سنگین کند.

کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه موفق در زمینه تعمیرات و همچنین بهره مندی از تکنسین‌های متخصص، امکان نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در کرج را باکیفیتی بالا و زمانی کوتاه فراهم کرده است. برای دریافت خدمات کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

نصب کولر گازی در کرج

نصب و راه اندازی کولر گازی اهمیت زیادی دارد و اگر به درستی صورت نگیرید ممکن است به موتور دستگاه آسیب وارد شود و در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کند. به همین دلیل حتما برای نصب دستگاه از یک تکنسین متخصص و آموزش دیده کمک بگیرید.

مرکز تخصصی کاراباما امکان نصب کولر گازی شما را با رعایت استاندارهای لازم و نکات ایمنی انجام خواهد داد. برخی از نکاتی که تکنسین ماهر کاراباما هنگام نصب مد نظر دارد به قرار زیر هستند:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب پنل داخلی و خارجی
  • بررسی اتصالات الکتریکی و سیم کشی
  • اتصال اصولی لوله‌ها
  • اطمینان از خشک بودن داخل لوله‌ها
  • اطمینان از محکم بودن اتصالات
  • راه اندازی دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن

چرا سرویس دوره ای کولر گازی اهمیت دارد؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای افزایش عمر مفید لوازم خانگی در نظر داشته باشید، انجام سرویس به صورت منظم و دوره ای است. علاوه بر این با سرویس منظم هر دستگاهی، ایرادات جزئی آنشناسایی و در زمان مناسب برطرف خواهد شد. برخی از خدماتی که توسط سرویس کار کولر گازی کاراباما انجام می‌شود عبارتند از:

  • شستشوی پنل داخلی و پنل خارجی
  • شستشوی فیلتر و تعویض آن در صورت نیاز
  • شستشوی کویل‌ها
  • بررسی قطعات اصلی
  • شارژ گاز در صورت نیاز

مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی در کرج

در شرایطی که ممکن است امکان دسترسی به نمایندگی تعمیرات کولر گازی وجود نداشته باشد، در صورت خرابی و وجود مشکل در دستگاه بهتر است خدمات موردنظرتان را از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید. مرکز تعمیرات کاراباما سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات کولرگازی در برخی نقاط کشور از جمله استان البرز فعالیت می‌کند.

برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در کرج کافیست با کاراباما تماس بگیرید یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید. برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات تعمیرات را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد.

برندهای کولر گازی که توسط کاراباما تعمیر می شود

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و پس از عیب یابی دستگاه می‌توانند آن را به صورت اصولی تعمیر کنند. برخی از برندهای کولر گازی که توسط تعمیرکار کاراباما تعمیر می‌شود عبارت است از:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • جنرال
  • اجنرال
  • گری
  • تراست

هزینه تعمیرات بر اساس نرخ اتحادیه

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به موارد گوناگونی بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین مبلغ دقیقی را برای تعمیرات اعلام کرد. از جمله مواردی که در تعیین هزینه تعمیرات کولر گازی در کرج موثر است می‌توان به مدل دستگاه، سال ساخت، شدت خرابی، قیمت قطعه جایگزین شده و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان در کاراباما بر پایه نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و تحت نظارت اتحادیه کاراباما دریافت خواهد شد.

تعمیر قطعات کولر گازی اولویت تکنسین‌های کاراباماست

اولویت تکنسین‌های کاراباما در گام نخست تعمیر اصولی قطعات کولر گازی است تا هزینه‌های تعمیرات کاهش یابد. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا استفاده از آن عملا اتلاف وقت و پول باشد، اقدامات لازم برای تعویض با استفاده از قطعات باکیفیت انجام خواهد شد.

برخی از قطعات کولرگازی که توسط کاراباما تعمیر  و مطابق با نظر تکنسین تعویض می‌شود عبارتند از:

  • کندانسور
  • کمپرسور
  • اواپراتور
  • لوله مویی
  • لوله تخلیه
  • فیلتر
  • برد اصلی

ارائه خدمات تعمیر به همراه گارانتی 6 ماهه

تکنسین‌های کاراباما در زمینه تعمیرات کولر گازی مهارت کافی دارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت کاملا اصولی تعمیر کنند به طوری که تا مدت‌ها دستگاه کارکرد درستی داشته باشید. با این حال کاراباما با در نظر گرفتن احتما روی دادن هر گونه خطایی کلیه خدمات تعمیرات کولر گازی را به مدت 6 ماه یا 180 روز گارانتی می‌کند.

مطابق با این گارانتی اگر ایراد دستگاه طی 6 ماه پس از تعمیر، تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام نیاز به مشاوره دارم جهت تبدیل کولر گازی بوتان24000 روتاری گاز22 سالم به اینورتر- این کولر اصل فرانسه میباشد و 13 سالی هست دارمش و هیچوقت خراب نشده اما مصرف بالایی دارد آیا میشود تبدیل به اینورتر کرد با تعویض برد- قطعات و موتور

حمید محمدی
2 مرداد 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس