ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج در کرج

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع پکیج در کرج و حومه، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌ها جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر پکیج در کرج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج در کرج

سال‌هاست که تعمیر انواع برندهای پکیج در شهر کرج توسط کاراباما ارائه می‌شود. این مجموعه با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده ای که به طور میانگین یازده سال تجربه کار دارند، تلاش می‌کند خدماتی با کیفیت و مطلوبِ ساکنین کرج ارائه دهد. به علاوه، تمامی خدمات تعمیر مجموعه کاراباما از 180 روز گارانتی برخوردارند. به این ترتیب در صورتی که دستگاه‌تان پس از تعمیر توسط کاراباما مجددا دچار ایراد شد، به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد شد. به علاوه، به دلیل حضور تکنسین‌ها در تمامی نقاط شهر و استان، امکان ارائه خدمات حتی در روز ثبت درخواست هم فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر پکیج کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات پکیج کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات پکیج در کرج

تعمیر پکیج باید توسط تکنسین‌های متخصص و دارای تجربه در این زمینه صورت بگیرد تا به قطعات دستگاه آسیب جدی وارد نشود. اگر به خدمات پس از فروش پکیج‌تان دسترسی ندارید، خدمات موردنظر را از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید.

مرکز مجاز تعمیرات کاراباما با دارا بودن میانگین 11 سال سابقه تعمیرات و همچنین بهره‌مندی از تکنسین‌های متخصص امکان تعمیر دستگاه‌تان را در زمانی کوتاه برای شما فراهم خواهد کرد. برای دریافت خدمات تعمیر پکیج در کرج کافیست درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا فرم اینترنتی ثبت کنید.

گارانتی 6 ماهه تعمیرات پکیج در کرج

اگر پکیج شما نشت آب دارد، بوی دود می دهد، روشن نمی‌شود یا به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، ممکن است یکی از قطعات آن دچار ایراد شده باشد و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای عیب یابی دقیق و تعمیر درست دستگاه حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید و کار را به افراد غیرحرفه ای نسپارید.

مرکز تخصصی کاراباما امکان تعمیر پکیج در کرج را باکیفیتی بالا و در زمانی کوتاه برای شما فراهم کرده است. به منظور اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات تعمیر با ضمانت نامه 180 روزه ارائه می‌شود. برخی از مشکلات متداول این دستگاه که توسط تعمیرکار پکیج کاراباما بارها و بارها برطرف شده‌اند، عبارتند از:

  • داغ بودن بیش از حد آب
  • گرم نبودن رادیاتورها
  • بوی گاز اطراف پکیج
  • گرم نشدن آب
  • سر و صدای غیرطبیعی

تعمیر پکیج در محل

کلیه خدمات تعمیرات پکیج کاراباما در منزل و محل مورد نظر شما ارائه می‌شود. در واقع احتمال بسیار کمی وجود دارد که دستگاه شما برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل شود و اولویت تعمیر در منزل است. پس از ثبت درخواست، تکنسین کاراباما با تمامی ابزاری که برای ارائه خدمات مورد نظرتان لازم است به منزل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

تعمیرکار پکیج در کرج

هزینه تعمیر پکیج در کرج

به طور کلی هزینه تعمیرات لوازم خانگی به مواردی از جمله شدت خرابی و آسیب دستگاه، قیمت قطعه جایگزین شده، هزینه ایاب ذهاب و … بستگی دارد. بنابراین تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان هزینه دقیقی را برای تعمیر اعلام کرد.

نکته شایان ذکر این است که تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان بر پایه نرخی است که توسط اتحادیه اعلام شده و تحت نظارت دقیق این مجموعه دریافت خواهد شد.

تعمیر قطعات پکیج توسط متخصصین کاراباما

اولویت کاراباما کاهش هزینه تعمیرات و رفاه حال مشتریان است. بنابراین تکنسین کاراباما تلاش می‌کند در ابتدا قطعات معیوب شده را طوری تعمیر کند که تا مدت‌ها دستگاه بدون دردسر عملکرد عادی خود را داشته باشد. اگر قطعه سوخته باشد یا به میزان زیادی آسیب دیده باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد گرفت.

قطعات زیر برخی از مواردی هستند که تعمیر یا تعویض آنها به تشخیص تکنسین کاراباما صورت گرفته است:

  • برد پکیج
  • ترمیستور
  • فلوسوئیچ
  • شیر پرکن
  • سنسور حرارتی
  • ترموستات دود
  • پرشر سوئیچ هوا

کدام برندهای پکیج از کاراباما خدمات دریافت می‌کنند؟

اگر پکیج شما خراب شده است و به نمایندگی تعمیر پکیج در کرج دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات کاراباما استفاده کنید. تکنسین های این مجموعه آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و هر یک متخصص یک برند خاص از این دستگاه هستند. برخی از برندهایی که در کاراباما تعمیر می‌شوند و به طور کلی خدمات لازم را دریافت می‌کنند به قرار زیر هستند:

  • بوتان
  • ایران رادیاتور
  • ایساتیس
  • آماتیس
  • ال جی
  • آریستون

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس