ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون در اصفهان

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون در اصفهان، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در اصفهان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در اصفهان

در میان تعداد زیاد مراکز ارائه‌دهنده خدمات لوازم خانگی، پیدا کردن مرکزی که تکنسین‌های ماهر داشته باشد و خدمات مورد نظرتان را با کیفیت مناسب ارائه دهد، دشوار به نظر می‌رسد. از طرفی دستکاری دستگاه توسط فردی که مهارت و دانش کافی ندارد می‌تواند هزینه‌های بیهوده روی دست‌تان بگذارد. خوشبختانه، مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما طی بیش از ده سال گذشته به منظور ارائه خدمات یکسان به ساکنین نقاط مختلف کشور، فعالیت‌های خود را به استان‌های دیگری چون اصفهان گسترش داده است. در صورتی که ساکن هر یک از مناطق اصفهان هستید و به خدمات تعمیر تلویزیون نیاز دارید، می‌توانید از کاراباما کمک بگیرید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر تلویزیون کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات تخصصی تلویزیون در اصفهان

تلویزیون دستگاه حساسی است و تعمیر آن تخصص بالایی را ایجاب می‌کند. با این حال، گاهی ممکن است شرایط دسترسی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون در نزدیکی محل زندگی شما وجود نداشته باشد.

در این شرایط بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات است. مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دارای حدود 11 سال تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون در اصفهان است و خدمات مربوطه را باکیفیتی بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تکنسین ماهر کاراباما به دقت عیب یابی و رفع می‌شود. توجه داشته باشید در صورتی که پنل دچار شکستگی شده باشد یا ضربه خورده باشد یا میزان آب‌خوردگی‌ آن زیاد باشد، امکان تعمیر وجود ندارد.

با توجه به هزینه بالای تعویض پنل نیز بهتر است به جای تعویض اقدام به خرید یک دستگاه جدید کنید. برای دریافت خدمات کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

تعمیر قطعات تلویزیون نیازمند تخصص زیادی است

سیاست کاراباما اولویت قرار دادن تعمیر قطعات تمامی دستگاه‌هاست تا به این ترتیب هزینه‌های تعمیرات کاهش یابد. اگر قطعه کاملا خراب شده و دیگر قابل استفاده نباشد، اقدامات لازم برای تعویض آن با یک قطعه باکیفیت صورت می‌گیرد.

برخی از قطعات تلویزیون که توسط کاراباما تعمیر و در صورتی که تکنسین تشخیص بدهد، تعویض می‌شود عبارت است از:

  • مین برد
  • بک لایت
  • خازن
  • برد تغذیه
  • برد معکوس کننده
  • برد تیکان

تعمیرکار تلویزیون در اصفهان

مرکز مجاز تعمیر تلویزیون در اصفهان

اگر دستگاه‌تان روشن نمی‌شود، به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، به وای فای متصل نمی‌شود، روی صفحه نقاط سیاه دیده می‌شود، روی حالت استندبای می‌ماند و … ممکن است یکی از قطعات دستگاه دچار نقص فنی شده باشد و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

در صورت مشاهده هریک از موارد فوق توصیه می‌شود سریعا برای تعمیر تلویزیون اقدام کنید تا به قطعات اصلی مانند مین برد آسیب جدی وارد نشود. با وجود مهارت و تجربه بالای تکنسین‌ها همه این موارد به بهترین نحو برطرف خواهند شد.

کاراباما، خدمات تعمیر تلویزیون در اصفهان را باکیفیتی مطلوب و در زمانی کوتاه به شهروندان ساکن این استان ارائه می‌دهد.

انواع برندهای تلویزیون که توسط کاراباما تعمیر می‌ شود

فهرست زیر تنها برخی از برندهایی است که از کاراباما خدمات دریافت می‌کنند:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • سونی
  • پاناسونیک
  • ایکس ویژن
  • دوو
  • هایسنس

هزینه تعمیر تلویزیون در اصفهان

  • شدت آسیب دیدگی
  • مدل دستگاه
  • قیمت قطعه جایگزین شده
  • هزینه ایاب و ذهاب

موارد بالا برخی از فاکتورهای موثر در تعیین هزینه نهایی تعمیرات تلویزیون هستند. بنابراین، برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیرات ابتدا لازم است دستگاه شما توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد و ایرادات آن شناسایی شود.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و تحت نظارت مجموعه از شما دریافت خواهد شد.

خدمات پس از فروش تلویزیون

تمامی خدمات تعمیر تلویزیون در کاراباما با گارانتی 180 روزه همراه است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید تا اقدام به رفع مشکل کند. بابت تعمیر مجدد دستگاه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

هرچند کاراباما برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقی تمامی تمهیدات لازم از به کارگیری تکنسین‌های ماهر تا به روز نگه داشتن دانش آنها را به کار بسته است و گارانتی با هدف آرامش خاطر خانواده‌ها ارائه می‌شود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام خسته نباشید علت تیره شدن یک چهارم تلویزیون مارشال چی میتونه باشه

سجاد محرابی
15 دی 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس