ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات (ZEROWATT)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیق صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی زیرووات

طی سال‌های گذشته ماشین لباسشویی زیرووات به دلیل کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی که دارد، طرفداران زیادی را بین خانواده‌های ایرانی کسب کرده است. از این رو مجموعه کاراباما، تمامی خدمات نصب و سرویس این دستگاه را در خدمات گسترده خود قرار داده است. افزون بر این، در صورتی که ماشین لباسشویی  شما با خرابی یا مشکل مواجه شود، می‌توانید از خدمات تعمیرات با کیفیت مجموعه کاراباما بهره مند شوید. تکنسین‌های این مجموعه آموزش دیده هستند، از شناخت قابل قبولی نسبت به سیستم ماشین لباسشویی زیرووات برخوردارند و به همین دلیل می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه عیب یابی و به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی زیرووات

1. خشک نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی زیرووات

در صورتی که مقدار زیادی لباس داخل دیگ شستشو بریزید لباس‌ها به طور یکنواخت خشک نشده، دچار چروک زیادی نیز خواهند شد. از سویی خرابی برخی قطعات داخلی دستگاه نیز می‌تواند عامل خیس ماندن لباس‌ها باشد.

2. حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی زیرووات

حل نشدن پودر می‌تواند به این دلیل باشد که حجم زیادی از آن را داخل محفظه پودر ریخته‌اید. همچنین این احتمال وجود دارد که دمای آب دستگاه به اندازه کافی بالا نرفته باشد.

3. لرزش زیاد لباسشویی زیرووات

تراز نبودن لباسشویی اصلی‌ترین دلیل تکان خوردن و لرزش شدید آن است. به علاوه، ممکن است پایه‌های دستگاه به درستی تنظیم نشده باشند و باعث لرزش شدید آن شوند. با تنظیم پایه‌ها مشکل برطرف خواهد شد.

4. باقی ماندن لکه روی لباس‌ها

در صورتی که بعد از اتمام کار دستگاه متوجه وجود لکه روی لباس‌ها شدید، این احتمال وجود دارد که موتور آن نشت روغن داشته باشد. برای رفع این مشکل از یک تکنسین کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی زیرووات خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نشت آب از ماشین لباسشویی زیرووات

نشت آب می‌تواند به دلیل نصب نادرست شیلنگ ورودی آب، ایراد پیدا کردن پمپ تخلیه، آسیب دیدن لاستیک دور درب، خراب شدن قفل درب دستگاه و …. باشد. برای تشخیص علت اصلی بروز این مشکل باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

6. برق داشتن بدنه لباسشویی زیرووات

برق داشتن این دستگاه به طور کلی به دلیل وجود اختلال در سیم کشی داخلی آن است. در زمان وقوع این مشکل، توصیه می‌شود لباسشویی را از برق بکشید و از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. روشن نشدن ماشین لباسشویی زیرووات

روشن نشدن لباسشویی ممکن است به دلیل عدم وجود جریان برق باشد. از این رو توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیرات، با چک کردن پریز و دوشاخه از برقرار بودن جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است مدار تایمر، کلید قفل درب دستگاه یا پاور توزیع برق مشکل داشته باشد

8. تخلیه نشدن آب لباسشویی زیرووات

در صورتی که متوجه شدید آب کثیف تخلیه نمی‌شود، پیش از هر اقدامی از باز بودن مسیر شیلنگ تخلیه مطمئن شوید. این احتمال وجود دارد که شیلنگ تا خورده یا قسمتی از آن آسیب دیده و سوراح شده باشد. در صورتی که شیلنگ مشکلی نداشت، ممکن است فیلتر پمپ تخلیه و تسمه محرک دستگاه ایراد داشته باشند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی زیرووات

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات (همراه با جدول هزینه‌ها)

در میان برندهای متفاوت داخلی و خارجی که در بازارهای لوازم خانگی ایران خواهید یافت، زیرووات (ZEROWATT) یکی از برندهای پرطرفدار است که کیفیت قابل قبولی هم دارد. با این حال، خرابی و ایراد لباسشویی از هر برندی که باشد، اتفاقی غیر قابل اجتناب است. آنچه در زمان بروز خرابی اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی است.

خوشبختانه، مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، برای این برند هم خدمت رسانی دارد و تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه تخصص و دانش فنی مناسبی ددارند و می‌توانند در زمان کوتاهی دستگاه شما را عیب یابی کنند. برای ثبت درخواست می‌توانید فرم آنلاین را پر کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. در هر صورت، هماهنگی به سرعت صورت خواهد گرفت.

انجام سرویس دوره‌ای توسط تکنسین‌های ماهر

برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی اقدامات زیادی می‌توان انجام داد که یکی از مهم‌ترینِ آنها انجام سرویس‌های دوره‌ای به طور منظم است. مرکز تخصصی کاراباما به لطف حضور کارشناسان و متخصصان مجرب و آموزش دیده که به صورت سالانه جدیدترین روش‌های سرویس و نگهداری را آموزش می‌بینند، کلیه خدمات مربوط به سرویس ماشین لباسشویی زیرووات را به متقاضیان ارائه می‌نماید.

شستشوی فیلتر صافی، تمیز کردن لاستیک دور درب دستگاه، جرم‌گیری، شستشوی پمپ تخلیه و فیلتر و غیره برخی از اقداماتی هستند که تعمیرکار لباسشویی زیرووات در زمان سرویس دستگاه‌تان انجام خواهد داد.

نصب ماشین لباسشویی

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بعد از خرید لوازم الکترونیکی یا در زمان ورود به یک خانه جدید باید انجام شود، نصب و راه‌اندازی آنها توسط افراد کارشناس و آشنا به امور نصب است.

خدمات نصب ماشین لباسشویی زیرووات یکی از خدماتی است که توسط مرکز کاراباما به متقاضیان و دارندگان این برند و تمامی برنده‌های دیگر ارائه می‌شود. خدماتی که توسط کارشناسان و متخصصان این مجموعه ارائه می‌شود کاملا مطابق با اصول استاندارد است.

حتما می‌دانید که نصب اصولی هر دستگاه تاثیر بسزایی در کارکرد درست آن دارد. در واقع هر گونه خطایی در پروسه نصب، منجر به ایرادات کوچک و بزرگ در دراز مدت خواهد شد. از این رو همواره توصیه ما این است که نصب را به یک فرد ماهر بسپارید به ویژه اگر به نمایندگی زیرووات یا خدمات پس از فروش آن دسترسی ندارید.

مشکلات متداول لباسشویی زیرووات (ZEROWATT )

برند دستگاه شما هر چه که باشد، در مقطعی از زمان امکان بروز ایراد و خرابی در آن وجود دارد. در این صورت، بهترین اقدام مراجعه به مراکزی است که از تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر برندهای متفاوت برخوردارند. برخی از ایردات رایج لباسشویی عبارتند از:

  • روشن نشدن دستگاه
  • باز نشدن درب
  • تولید صدای زیاد
  • لرزش و تکان‌های شدید
  • عمل نکردن دکمه‌ها
  • متوقف شدن دستگاه در حین شستشو
  • نشت آب
  • آب‌گیری دستگاه بعد از خاموش شدن
  • عدم چرخش دیگ شستشو

اغلب این مشکلات با انجام یک سری اقدامات برطرف شده و دستگاه مجدد آماده کار خواهد شد. کارشناسان و متخصصان مرکز تخصصی کاراباما می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی این مشکلات را برطرف نمایند.

تعمیر قطعات، از مهم‌ترین اولویت‌های کاراباما

معیوب شدن قطعات یکی از دلایل اصلی مشکلاتی است که برای انواع لوازم خانگی رخ می‌دهد. تعمیر قطعات ماشین لباسشویی زیرووات و اساسا تمامی برندها و دستگاه‌های دیگر اولویت اصلی تکنسین‌های کاراباماست. این امر به دلیل جلوگیری از تحمیل هزینه بالا به خانواده‌ها در برنامه کار تکنسین‌ها قرار گرفته است.

کارشناسان این مرکز پس از عیب‌یابی دقیق و تعیین مشکل دستگاه و شناسایی قطعه معیوب در صورت امکان اقدام به تعمیر آن خواهند کرد. تنها در صورتی قطعه معیوب تعویض خواهد شد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. برخی از قطعاتی که توسط تکنسین‌های کاراباما تعویض می‌شوند به قرار زیر هستند:

  • تسمه‌ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر، سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • برد الکترونیکی
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب
  • تایمر

البته که فهرست قطعات قابل تعویض در کاراباما به موارد بالا محدود نمی‌شود.

تعمیر لباسشویی زیرووات در منزل و محل

دارندگان انواع ماشین‌های لباسشویی زیرووات که مدت زمان گارانتی دستگاه آن‌ها توسط شرکت سازنده به پایان رسیده است می‌توانند در صورت بروز هرگونه ایراد و نقص فنی در دستگاه خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت از خدمات تخصصی مرکز کاراباما بهره‌مند شوند.

اولویت کاراباما همواره ارائه خدمات تعمیر در محل و منزل بوده است چرا که انتقال دستگاه به تعمیرگاه پروسه‌ای زمان بر بوده، با چالش‌های خاصی همراه است. تنها در صورتی دستگاه شما به کارگاه منتقل می‌شود که تعمیر آن در منزل ممکن نباشد.

تعمی رلباسشویی تخصص و مهارت بالایی را می‌طلبد

برای انجام درست خدمات سرویس و تعمیر، لازم است که فرد با کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های فنی مدل‌های مختلف آشنایی داشته و جدیدترین روش‌های تعمیر را آموخته باشد. در واقع تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات باید از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های عیب‌یابی و تعمیر مدل‌های مختلف این برند آگاه باشد.

مجموعه کاراباما با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی منظم و دوره‌ای برای متخصصان و کارشناسان مجموعه، تیم‌های اختصاصی برای هر برند تشکیل داده است که از دانش کافی و به‌ روز جهت تعمیر محصولات برند مورد نظر برخوردار بوده و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات را به متقاضیان ارائه نمایند.

هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات چطور محاسبه می‌شود؟

متقاضیان خدمات تعمیر معمولا به دنبال افراد یا مراکزی هستند که خدمات باکیفیت را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه ارائه کند. برخی از افراد و مجموعه‌ها برای ارائه این خدمات هزینه‌های سنگینی را درخواست می‌کنند که خارج از عرف بوده و در مقابل کیفیتی که ارائه می‌کنند بسیار سنگین محسوب می‌شود.

واقعیت این است که علت خرابی دستگاه و نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه از عوامل تاثیرگذار برای تعیین هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات و تمامی برندهای دیگر به حساب می‌آید. کارشناسان مرکز تخصصی کاراباما کلیه هزینه‌های تعمیرات را بر اساس تعرفه‌های ابلاغی از اتحادیه تعیین می‌کنند که این هزینه‌ها کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین هزینه تعمیرات و خدمات ارائه شده توسط کارشناسان، پس از اتمام کار مشتری اخذ می‌شود.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیرات لباسشویی زیرووات در تهران

مرکز تخصصی کاراباما به دارندگان انواع مدل‌های ماشین لباسشویی زیرووات که در شهر تهران سکونت دارند کلیه خدمات نصب و راه‌اندازی، سرویس دوره‌ای و تعمیرات را در کمترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز برای عیب‌یابی دقیق در محل حاضر شده و کلیه خدمات اعم از تعمیر قطعه یا تعویض آن را به متقاضی ارائه می‌کنند.

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصان، از سوی مجموعه کاراباما به مدت 6 ماه یا 180 روز گارانتی می‌شود تا مشتری از کیفیت خدمات این مرکز اطمینان حاصل نماید.

خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در کدام مناطق ایران ارائه می‌شود؟

مرکز تخصصی کاراباما در کنار خدمات با کیفیتی که ارائه می‌کند تلاش کرده است که در راستای تمرکز زدایی نیز گام برداشته و فعالیت‌های خود را به سایر استان‌ها و شهرهای کشور نیز گسترش دهد تا افراد بیشتری به خدمات باکیفیت دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، فارس، مرکزی، اصفهان و … و همینطور جزیره کیش ارائه می‌شود.

در هر نقطه‌ای از این استان‌ها که ساکن هستید می‌توانید از خدمات فوری و باکیفیت کاراباما بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است خدمات این مجموعه به زودی به استان‌های دیگر کشور نیز گسترش یافته و در تمامی نقاط ایران فراگیر خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام لباسها بعد از شستشو کاملا خیس از ماشین بیرون میاد

عرب احمدی
14 تیر 1402

چطور مطمئن بشم که خدماتتون مثل نمایندگی لباسشویی زیرووات کیفیت داره؟

ملیحه اسکندری
14 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    14 اسفند 1401

لباسشویی دگمه ها روشن میشود ولی عمل نمیکند

بیژندی
2 خرداد 1401

شکستن قفل درب ماشین لباسشویی

ناهیدصالحی فر
4 شهریور 1400

    سلام
    برد لباسشوییم خراب شده،مدل زیرووات لیدی کلاسیک میتونم ازتون برد بگیرم؟
    از چالوس

    عبداله گرجی
    22 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
      تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
      اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
      موفق باشید

      نسیم اسلام پور
      22 شهریور 1400

من لباسشوی کن 500دارم
خشکنش با دور بالا نمی چرخد چون وزنه سنگی را ندارد من از کجا میتونم وزنه رو پیدا کنم ممنون میشم راهنمای کنید

خلیل الله
13 بهمن 1398

    باسلام لباس شوی زیرووات کن 500داریم دست دوم خریدم گفتن سنگ جلو رو نداره خشک کنش بخاطر اون با دور بالا کار نمیکنه ولی سنگ تهیه کردم نصب کردم بازم دورش بالا نرفت علت اش چیه

    خلیل الله
    28 بهمن 1398

سلام ما ی لباسشویی داریم یکم قدیمیه چند سالی هست که داریم مدل لیدی کلاسیک623 وزنش هم 7 یا 8 کیلویی هست.درموردش یکم اطلاعات میخاستم و دفترچه راهنما.از هیچ جا نمیتونم پیداش کنم شما میتونین کمکم کنید؟

z.b
14 دی 1398

سلام،من یکی از قطعات درب ماشین لباسشویی رو میخوام.از کجا میتونم پیداش کنم؟ ضمنا من مشهد هستم.ممنون.

صدرااحمدی
13 دی 1398

    خرابی ماشین لباسشویی زیرووات. صدای زیاد موقع استفاده از خشک کن

    اسلام رئیسی
    15 آبان 1399

      سلام لباسشویی زیروات مدل ۱۱۸۳ oz گرفتم الان بعد از مدتی هر چی دکمه روشن رو میزنیم روشن نمیشه سرویسکار آوردم میکروسوئیچ رو عوض کرد چند مدتی خوب کار میکرد ولی دوباره شروع کرد به خطا زدن سرویسکار دیگه آوردم میگه برد مشکل داره لطفا راهنمایی کنید

      پاکزاد
      14 بهمن 1399

سلام کاتالوگ لباسشویی ken 500 رو میخام فارسی چیکار کنم

هادی ایمانیان
12 بهمن 1397

با سلام. دفترچه راهنمای زیرووات KEN500 نیاز دارم باید چکار کنم؟

علی
24 آبان 1397

سلام یه لباسشویی ۹ کیلویی زیرووات دارم. موقع ابکشی یه حالت مثل صدای سوت داره ولی لرزش به هیچ عنوان نداره. کلا انگار موتورش یه صدای سوت داره من رو راهنمایی کنید ممنون

امیرحسین دانش
19 آبان 1397

سلام،دفترچه راهنمای مدل ken 500 را میخوام،باید چکار کنم

محمدی
15 فروردین 1397

با تشکر از اطلاعات و راهنمایی کاملتان.
منکه چندین سال از محصول زیرووات استفاده میکنم وراضی هستیم

قدرت صفری
8 آذر 1396

با سلام.مدتی لباسشویی صدایی تقریبا شبیه صدای لنت ماشین سنگین میده.مثل اینکه آروزی که لنت تمام شده
باتشکر

قدرت صفری
8 آذر 1396

سلام خسته نباشید
دکمه های ماشین لباسشویی ۷کیلویی زیرووات قاطی دارن مثلا دکمه استارت رو میزن وضعیت تخلیه شروع میشه یا وضعیت اتو کشی فعال میشه…باید چندبار استارت رو بزنی تا بالاخره شروع به شستشو کنه مشکل از کجاست؟

مجید محسنی
19 شهریور 1396

    با سلام .واشر دور دیگ ماشین لباسشویی زیرووات ۵ کیلویی را دارید اگر هست قیمت را لطف کنید.و چگونگی درخواست و ارسال را بفرمایید.

    جلالپور
    9 اردیبهشت 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس