ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (ELECTROLUX)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی الکترولوکس کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای ارائه خدمات مورد نظرتان انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

الکترولوکس (Electrolux) یکی از برندهای معروف تولیدکننده جاروبرقی در دنیا است که به دلیل کیفیت بالای قطعات و طراحی منحصر به فرد محصولات توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. جاروبرقی یکی از وسایل برقی پرکار هر خانه‌ای است که ممکن است پس از مدتی دچار خرابی و مشکل شود. نکته مهم آنکه کلیه خدمات مربوط به تعمیر جاروبرقی این برند را صرفا از مراکز معتبر دارای تکنسین متخصص دریافت کنید تا به دستگاه شما آسیب جدی وارد نشود. تکنسین‌های متخصص کاراباما، از دانش و تجربه کافی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی الکترولوکس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی الکترولوکس

1.جاروبرقی الکترولوکس روشن نمی‌شود

در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست تعمیر از اتصال پریز برق و دوشاخه مطمئن شوید. گاهی ممکن است پر بودن کیسه، معیوب شدن دکمه پاور و در نهایت سوختن موتور باعث بروز این مشکل شود.

2.جاروبرقی الکترولوکس در حین کار خاموش می‌شود

قطع شدن سیم برق، پریز و دوشاخه از مهم‌ترین دلایلی است که باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار می‌شود. داغ شدن بیش از حد موتور، گرفتگی لوله خرطومی و فیلترها و گرد و غبار زیاد از دیگر عواملی است که سبب ایجاد این مشکل می‌شود.

3.جاروبرقی الکترولوکس مکش ندارد

اگر جارو برقی شما مکش ندارد، ممکن است پاکت آن پر شده باشد، لوله خرطومی مسدود شده باشد، فیلتر کثیف شده یا موتور خراب شده باشد. قبل از ثبت درخواست، از خالی بودن کیسه و عدم انسداد لوله خرطومی مطمئن شوید.

4.جاروبرقی الکترولوکس صدای زیادی دارد

از مهم‌ترین عواملی که باعث ایجاد صدای زیاد می‌شود می‌توان به انسداد لوله خرطومی، گیر کردن اجسام فیزیکی در شیلنگ، شکستگی قطعات داخلی یا وجود مشکل در موتور دستگاه اشاره کرد. قبل از ثبت درخواست بررسی کنید مسیر لوله خرطومی بسته نباشد و کیسه بیش از حد پر نباشد.

تعمیر تخصصی جاروبرقی الکترولوکس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.جاروبرقی الکترولوکس بوی سوختگی می‌دهد

استفاده طولانی مدت از دستگاه، پر بودن بیش از اندازه کیسه، کثیفی فیلتر، داغ شدن موتور و معیوب شدن تسمه می‌تواند علت انتشار بوی سوختگی باشد. در صورت خرابی موتور، دستگاه‌تان باید توسط تکنسین متخصص تعمیر شود.

6.بدنه جاروبرقی الکترولوکس داغ می‌شود

اگر بدنه جارو برقی داغ می‌شود ممکن است برد الکترونیکی، ترموستات و فن موتور خراب شده باشد. گاهی ممکن است استفاده طولانی مدت از دستگاه باعث بروز این مشکل شود. برای رفع آن، چند دقیقه جارو را خاموش کنید تا موتور خنک شود سپس از آن استفاده کنید.

7.دکمه پاور جاروبرقی الکترولوکس کار نمی‌کند

گاهی ممکن است دکمه پاور کار نکند یا با تاخیر عمل کند. این مشکل غالبا به دلیل فرسودگی و قدیمی شدن دستگاه رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل باید دکمه پاور تعویض شود.

8.برس جاروبرقی الکترولوکس نمی‌چرخد

اگر برس جارو نمی‌چرخد، ممکن است تسمه آن شکسته باشد یا خراب شده باشد. با تعویض برس این مشکل به راحتی برطرف خواهد شد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

سپردن جاروبرقی به افرادی که تخصص تعمیر آن را ندارند و آموزش دیده نیستند فقط باعث می‌شود که مجبور شوید بارها و بارها برای تعمیر آن هزینه کنید! از این روست که همواره توصیه کرده‌ایم تعمیر را به مراکزی بسپارید که از تکنسین‌های آموزش دیده در زمینه دستگاه‌های برندهای متفاوت برخوردار باشند.

خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، سال‌هاست که خدمات تعمیر جاروبرقی الکترولوکس (ELECTROLUX) را در میان خدمات گسترده خود ارائه می‌دهد. تعمیرکاران این مرکز تجربه و مهارت بسیار بالایی دارند و می‌توانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند.

برای بهره مند شدن از خدمات کاراباما دو راه پیش رو دارید: پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت. در هر دو صورت انجام خدمات مورد نظرتان زمان زیادی طول نخواهد کشید.

سرویس و تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در کاراباما

جارو برقی یکی از مهمترین وسایل هر خانه است به حدی که اگر از کار بیفتد با چالش‌های زیادی مواجه خواهید شد. به همین دلیل تکنسین‌های باتجربه همیشه سرویس دوره‌ای این دستگاه را توصیه می‌کنند. در واقع سرویس جاروبرقی الکترولوکس و به طور کلی تمام برندهای دیگر هم مانع غافلگیر شدن شما با خرابی‌های ناگهانی می‌شود و هم به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند.

در صورتی که مدت‌هاست هیچ تکنسینی جارو برقی شما را بررسی نکرده یا تردید دارید که دچار برخی خرابی‌ها و ایرادات جزئی است، می‌توانید درخواست خود را در وبسایت کاراباما یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت نمایید تا هماهنگی‌ها جهت بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس صورت بگیرد.

همچنین در صورتی که دستگاه شما دچار خرابی و ایراد شده و نمی‌توانید از آن استفاده کنید، در اسرع وقت درخواست خود را ثبت کنید تا به تعمیرگاه منتقل شود و توسط تکنسین‌هایی که بیشتر از یک دهه تجربه دارند مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

کاراباما با حضور ده‌ها متخصص تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس، بیش از هزاران تعمیر موفق روی انواع مدل‌های این دستگاه داشته و رضایت زیادی را بین خانواده‌ها کسب کرده است. متخصصین ما هر گونه مشکل دستگاه شما را به صورت تضمینی رفع می‌کنند و در پایان به شما گارانتی معتبر کاراباما را اهدا خواهند کرد.

برخی مشکلات متداول جارو برقی الکترولوکس

تمامی جاروهای برقی از هر برندی که باشند پس از گذشت سال‌ها از عمرشان یا به دلیل استفاده نادرست دچار برخی مشکلات می‌شوند. شایع‌ترین مشکلات این دستگاه عبارتند از:

  • روشن نشدن
  • از کار افتادن دکمه های دستگاه
  • خاموش نشدن
  • از کار افتادن سیم جمع کن
  • کاهش قدرت مکش
  • خاموش شدن در حین کار
  • سر و صدای بسیار زیاد
  • نچرخیدن چرخ‌ها و خراب شدن سری برس

در صورتی که هر یک از مشکلات بالا و یا موارد دیگری را در جارو برقی خود مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر آن اقدام کنید. دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی الکترولوکس عیب یابی و تعمیر می‌شود. به همین دلیل خیال‌تان راحت خواهد بود که تا مدت‌ها دستگاه‌تان عملکرد درستی خواهد داشت.

ضمانت تعمیرات جاروبرقی، خدمتی ارزنده از کاراباما

تمامی خدمات مرکز تخصصی کاراباما با گارانتی 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش این مرکز ارائه می‌شوند. به این ترتیب که پس از تعمیر جاروبرقی الکترولوکس و تست آن، یک گارانتی 6 ماهه برای شما ثبت خواهد شد.

در صورتی که طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات، مشکل دستگاه‌تان تکرار شد، بار دیگر آن را بدون اینکه هزینه ای دریافت کنیم، تعمیر خواهیم کرد.

هر چند بروز مجدد مشکل بعد از تعمیر دستگاه‌تان امری بسیار بعید به نظر می‌رسد چرا که کاراباما در همان ابتدای امر و پیش از استخدام تکنسین‌ها، فیلترهای فنی دشواری را تعیین کرده و تنها کسانی می‌توانند با کاراباما همکاری کنند که از دانش فنی و تجربه بالایی برخوردارند.

کاراباما در کدام مناطق کشور خدمات جاروبرقی را ارائه می‌دهد؟

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در حال حاضر، به خانواده‌های ساکن در استان‌های قم، اصفهان، گیلان، تهران و البرز ارائه می‌شود. در صورتی که ساکن یکی از این استان‌ها هستید، می‌توانید درخواست تعمیر خود را در وبسایت کاراباما یا از طریق تماس با شماره‌ تلفن مرکز ثبت نمایید. طی مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که گسترش خدمات باکیفیت تعمیر جارو برقی به سایر نقاط کشور در برنامه توسعه مرکز تخصصی کاراباما قرار دارد و به زودی نقاط دیگری از کشور تحت پوشش خدمات این مرکز قرار خواهد گرفت.

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تهران

ساکنین تمامی نقاط تهران می‌توانند از سرویس و تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس بهره‌مند شوند. تنها کافیست درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌ها بمانید.

در شرایطی که نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس در ایران وجود ندارد، مهم است که خدمات خود را از مراکزی دریافت کنید که تعمیرات دستگاه‌ها و برندهای متفاوت را به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌دهند.

کاراباما ده‌ها تکنسین متخصص تعمیر جارو برقی دارد که می‌توانند دستگاه شما را به دقت عیب یابی و به طور کاملا اصولی تعمیر کنند. این مرکز گارانتی 6 ماهه تعمیرات را نیز به عنوان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس هنوز توی ایزان هست؟

یسرا سلیمی
15 اسفند 1401

سلام خسته نباشید داخل فیلتر جارو برقی یه ابری وجود داره اون گم شده بعد اون از بیرون فیلتر تهیه کردم اما مکش جاروبرقی کم شد

محمدی
17 آبان 1399

موتور جارو که اشغال جمع میکند کار نمیکند

محمدرضاعربي
3 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز شما میتوانید از طریق 02154584 و یا تکمیل فرم آنلاین، سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان کاراباما با شما تماس بگیرند.

    کارشناس5: شعبانی
    7 آبان 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس