ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
بهترین راهنمای خرید جاروبرقی؛ کدام مدل برای منزل شما مناسب است؟

بهترین راهنمای خرید جاروبرقی (با ویدئو)

هنگامی که برای خرید جاروبرقی به فروشگاه های مختلف سرمی زنید ممکن است خرید جاروبرقی مناسب کمی سخت به نظر برسد. چرا که با مدل ها و برند های مختلفی رو برو می شوید که هر یک ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. اگر شما هم جز کسانی هستید که مطمئن نیستید چگونه جاروبرقی متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید که هم بادوام باشد، هم به راحتی قابل استفاده باشد و به خوبی همه چیز را تمیز کند، این مقاله به عنوان بهترین راهنمای خرید جاروبرقی به شما کمک خواهد کرد.

 

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

راهنمای خرید جاروبرقی، بررسی انواع مدل ها

فارغ از برند سازنده، جاروبرقی ها در مدل های متنوعی تولید می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و برای بعضی از فضاها مناسب اما در برخی فضاها چندان خوب عمل نمی‌کنند.

با مطالعه قابلیت‌های مدل‌های مختلف جاروبرقی می‌توانید انتخاب آگاهانه تری براساس نیاز خود داشته باشید.

1. جاروبرقی های ایستاده

جاروبرقی های ایستاده

تمام بخش‌های مکانیکی جاروبرقی‌های ایستاده به همراه دسته و سری مکنده متصل به آن، در یک واحد تعبیه شده اند. در حین کار، جاروبرقی جلوی کاربر حرکت می‌کند.

بسیاری از مدل‌های این نوع جاروبرقی انعطاف پذیری قابل توجهی را برای جاروکردن فضاهای کوچک در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهند.

ویژگی جاروبرقی‌های ایستاده
معمولا دارای یک اهرم پایی هستند که شما می‌توانید آن را فشار دهید تا زاویه دستگاه را برای افزایش قدرت مانور تغییر دهید.
جاروبرقی‌های ایستاده سهولت و سادگی در استفاده را ارائه می‌دهند.
این جاروبرقی تک بخشی با داشتن یک سیستم یکپارچه بر روی چرخ ها، به راحتی می‌تواند در سراسر خانه حرکت کند.
برای خانه‌هایی که کف آنها عمدتا فرش است جاروبرقی های ایستاده ایده ال هستند.
جاروهای ایستاده به دلیل کم حجم بودن و حالت قائمی که دارند، معمولا خیلی خوب در کمد یا فضاهای دیگر قرار می‌گیرند.

2. راهنمای خرید جاروبرقی جعبه ای

جاروبرقی‌های جعبه ای شکل، محبوب ترین نوع جاروبرقی در همه دنیا و بخصوص در ایران هستند. این جارو با دو جزء اصلی طراحی شده است:

یک موتور مکش اصلی و یک دسته با سری برس دار.

اصطلاح جعبه ای، به شکل جعبه مانندی اشاره دارد که موتور و گاها لوازم جانبی همراه جارو در آن تعبیه شده است. این جعبه روی یک جفت چرخ برای سهولت حرکت از یک اتاق به اتاق دیگر قرار می‌گیرد.

جاروبرقی جعبه ای قدرت مکش بیشتری نسبت به مدل‌های ایستاده دارد. دلیل این امر این است که مدل‌های جعبه ای می‌توانند موتورهای بزرگتر و قدرتمندتری را که جریان هوای زیادی را ایجاد می‌کنند در خود جای دهند.

شکل استوانه‌ای مانند این مدل ها، عایق مناسب‌تری در مقابل رطوبت و صدا هستند که در نهایت منجر به عملکرد آرام تر این مدل جاروبرقی می‌شود.

سایر ویژگی‌های جاروبرقی‌های جعبه ای
به دلیل طراحی دو قسمتی که دارند، نسبت به جاروهای ایستاده انعطاف پذیرتر هستند، زیرا می‌توانید این نوع جاروها را بلند کنید و به هر کجا که می‌خواهید ببرید.
برای خانه هایی با کفپوش عمدتا صاف و با فرش‌های با ضخامت متوسط، خرید جاروبرقی جعبه ای بهتر است.
این مدل جاروها از یک برس مسطح به جای برس چرخشی استفاده می کنند. بنابراین هنگام مکش، خاک کمتری را در هوا پراکنده می‌کنند.
باتوجه به داشتن گره‌های تلسکوپی، هنگام استفاده از جارو لوازم جانبی همراه آن مانند برس مخصوص گردوغبار، ابزار گردگیری درزها و شیارها و … قدرت مانور و انعطاف پذیری زیادی را به استفاده کننده می‌دهد.
کارهایی مانند جارو کشیدن پله‌ها یا زیر میزهای کوتاه به راحتی با استفاده از جاروبرقی جعبه ای انجام پذیر است.

3. جارو های رباتی

جارو های رباتی

جاروهای رباتی نسبت به سایر جاروها جدیدتر هستند. اما به طورکلی جاروهای رباتی بازار چندان خوبی نسبت به سایر مدل‌های جاروبرقی ندارند. اکثر آن ها فقط برای کفپوش‌های چوبی و فرش های کم پشت مناسب هستند اما با این وجود، ممکن است هنگام عبور از فرش ها گیر کنند.

بعلاوه باید مرتبا هم تخلیه شوند. قدرت تمیز کنندگی جاروهای رباتی در مقایسه با سایر جاروها کمتر است. اما حداقل به شما کمک می‌کنند تا فضای خانه را برای مدت طولانی تری تمیز نگه دارید.

از ویژگی های اصلی جاروبرقی های رباتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شارژی و بی سیم بودن
  • سنسور کنترل خودکار با قابلیت برنامه ریزی و حالت های مختلف تمیز کردن

4. جاروهای دستی یا شارژی کوچک

جاروهای دستی یا شارژی کوچک

این جاروهای کوچک برای کارهای کوچک عالی هستند. اکثر آنها بی سیم هستند، بنابراین برای تمیز کردن سریع و آسان خیلی خوب عمل می‌کنند.

همچنین اگر جارو اصلی شما لوازم جانبی زیادی را ارائه نمی‌دهد یا اگر ترجیح می‌دهید هربار جاروی خود را برای یک کار کوچک روشن نکنید، این جارو یک مکمل عالی است.

5. جاروهای عصایی

جاروهای عصایی

می‌توان گفت جاروهای عصایی از نظر قدرت مانور و تمیز کنندگی ما بین جاروبرقی های ایستاده و شارژی قرار می‌گیرند. به عنوان یک جاروی ایستاده، سبک وزن هستند و فضای لازم برای نگهداری از آن ها بسیار کم است.

  • این مدل ها معمولا با باتری کار می کنند، بنابراین می‌توانند به جایی بروند که جاروی سیمی نمی‌تواند برود.
  • از طرفی نیز باید توجه کنید که قدرت کمتری نسبت به جاروبرقی‌های ایستاده دارند.

تفاوت جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه چیست؟

در یک جاروبرقی کیسه ای، گرد و غبار وارد سیستم جارو می‌شود و در یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی قرار می گیرد. بسته به کیفیت و ترکیب کیسه، مقدار مشخصی از ذرات میکروسکوپی دوباره در سیستم آزاد می‌شوند.

با وجود اینکه بخشی از این گرد و غبار دوباره به سیستم جاروبرقی برمی گردند و یا در هوا آزاد می شوند، یک فیلتر به منظور جمع آوری ذرات باقیمانده طراحی شده است.

از زمانی که جاروبرقی های بدون کیسه سیلیکونی اختراع شدند، مدل های سطلی یا بدون کیسه محبوبیت زیادی پیدا کردند.

از آنجایی که سطل ها شفاف هستند، خیلی راحت تر می توانید متوجه پر شدن آن شوید و می توانید بارها و بارها سطل را خالی کرده و دوباره از آن استفاده کنید.

معمولا جارو بدون کیسه دارای دو یا چند فیلتر است که مهم ترین آنها فیلتر بسیار بزرگی است که موتور را در برابر چرخش ذرات گرد و غبار محافظت می کند.

نکته

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که فیلترهای مورد استفاده در جاروهای بدون کیسه یا سطلی باید به طور مرتب تمیز و در نهایت پس از مدتی تعویض شوند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. اگرچه قیمت این فیلترها گران است اما از خرید مداوم کیسه بسیار کم هزینه تر است.

کیفیت کیسه هنگام خرید جاروبرقی های کیسه دار، نقش تعیین کننده ای در عملکرد بهتر جارو دارد.

  • کیسه‌های جارو نسبتا ارزان هستند و معمولا از کاغذهای 2 یا 3 لایه با یک دهانه مقوایی ساخته می‌شوند.
  • این کیسه‌ها معمولا نشت بالایی دارند.
  • کیسه‌های با کیفیت تر و گران تر علاوه بر کاغذ سه لایه دارای یک آستر کتانی با منافض بسیار ریز نیز هستند.
  • همچنین این کیسه های باکیفیت دارای یک نوار کاغذی چسبنده یا دریچه پلاستیکی برای بستن دهانه کیسه قبل از دفع، جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوا هستند.

اگر قصد خرید جاروبرقی ایستاده یا جعبه ای را دارید، باید بین کیسه های یکبار مصرف و یا سطل قابل استفاده مجدد یکی را انتخاب کنید.

کیسه‌ها گردوغبار بیشتری را در خود حفظ می‌کنند، اما بدون جدا کردن کیسه از جارو، فهمیدن اینکه آیا کیسه پر شده است یا خیر بسیار سخت است. از طرفی کیسه‌ها هنگام دفع، گردوغبار کمتری را درهوا منتشر می‌کنند.

اما شما باید به صورت منظم کیسه جدید بخرید و آن ها را جایگزین کنید. هر دو مدل کیسه دار و سطلی یا بدون کیسه به طور گسترده در دسترس هستند. بنابراین در اینجا موضوع اولویت و ترجیح شما است.

اهمیت فیلتر هوا چیست؟

اهمیت فیلتر هوا چیست؟

کلیه جاروبرقی ها، کیسه دار یا بدون کیسه، ایستاده و یا جعبه ای در حین کار مجددا بخشی از ذرات را به هوا باز می‌گرداند.

اکثر مدل‌ها دارای فیلتر پست برای گرفتن این ذرات و جلوگیری از انتشار آنها هستند. بهترین جاروها قادر به از بین بردن تقریبا 95٪ از ذرات 0.3 میکرونی هستند که از داخل فیلتر عبور می‌کنند (یک میکرون تقریبا یک سوم اندازه یک موی انسان است).

خیلی از افراد به ذرات میکروسکوپی توجه نمی‌کنند، این در حالی است که افراد بسیاری نسبت به آنها دچار حساسیت می‌شوند.

این ذرات حساسیت زا موجود در هوا می‌توانند چشم و پوست را تحریک کنند و با گردوغبار ترکیب شوند و باعث بروز بیماری های تنفسی مانند آسم شوند. در این موارد، فیلتر هپا (HEPA) می تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند!

فیلترهای هپا قادر به از بین بردن 99.97٪ ذرات میکرون از هوا هستند و به مسکوت ماندن آلرژی کمک می کند. بسته به دفعات استفاده، فیلترهای هپا باید هر 6 تا 12 ماه جایگزین شوند.

برخی از ویژگی های دیگر که به کاهش واکنش های آلرژیک کمک می کند عبارتند از:

  • جاروبرقی هایی که کیسه خود را قفل می‌کنند، امکان تعویض آسان و بدون انتشار گرد و غبار کیسه را فراهم می‌کنند.
  • جاروبرقی طراحی شده با سیستم های غیر قابل نفوذ در برابر هوا یا اصطلاحا هوابندی شده.

بهترین جارو برای تمیز کردن سطوح و کفپوش های مختلف

انواع مختلفی از کف پوش‌ها را می‌توان در هر خانه ای مشاهده کرد: از جمله می توان به چوب، فرش، سرامیک و … اشاره کرد.

گرچه برخی از خانه ها تنها یک نوع کفپوش دارند، اما اکثر خانه ها انواع مختلفی کفپوش دارند. ضخامت فرش و قالیچه های مختلف نیز متفاوت است.

هنگام انتخاب جاروبرقی، لازم است کلیه کفپوش های منزل و ضخامت فرش ها را برای رضایت نهایی از تمیز کردن در نظر بگیرید.

1. تمیز کردن فرش های با ضخامت متوسط و زیاد

تمیز کردن فرش های با ضخامت متوسط و زیاد

بعضی از جاروبرقی ها از برس چرخشی استفاده می‌کنند که با چرخش خود ذرات خاک را از عمق فرش یا قالیچه جدا می‌کنند و به آنها اجازه مکش می‌دهد.

برس چرخشی توسط یک موتور تسمه محور بسیار کوچک چرخانده می‌شود. به کل این مجموعه پاورهد یا پیشران گفته می‌شود. پاورهد مناسب ترین ابزار برای تمیز کردن فرش های با ضخامت متوسط و زیاد است.

باوجود اینکه پاورهدها برای تمیز کردن فرش بسیار مناسب هستند، برای کفپوش‌های صاف تقریبا بی فایده هستند، زیرا حرکت برس به گونه ای است که به جای اینکه گردوخاک را به درون خود بکشد، آن را در فضا پراکنده می‌کند.

2. تمیز کردن کف پوش های صاف

البته اکثر جاروهای دارای پاورهد امکان غیرفعال کردن غلتک برس را برای تمیز کردن بهتر در کفپوش های صاف فراهم می‌کنند.

با این حال، لوازم جانبی همراه جاروبرقی و برس‌های مخصوص کفپوش های سخت/صاف هنوز هم موثرترین روش برای تمیز کردن کفپوش های صاف هستند.

3. تمیز کردن فرش‌های با ضخامت متوسط و کم

تعداد زیادی از جاروبرقی ها از جریان هوای طبیعی برای قدرت دادن به برس چرخشی استفاده می‌کنند. این طراحی توسط تعدادی از تولید کنندگان به عنوان توربوبراش شناخته می‌شود.

اگرچه در فرش‌های پرپشت و ضخیم تا حدی ضعیف عمل می‌کنند، اما این جاروها ها فرش‌های با ضخامت متوسط و کم را به خوبی تمیز می‌کنند.

در جاهایی که فرش‌های با ضخامت کم، موکت یا کفپوش صاف وجود دارد، استفاده از ابزار ترکیبی ایده آل است.

ابزارهای ترکیبی دارای یک گلاید نمدی نرم هستند که از خراشیدن کفپوش های صاف جلوگیری می کنند. همچنین دارای موهای تمیزکننده ای هستند که می توانند برای تمیز کردن فرش ها و موکت های با ضخامت کم استفاده شوند.

از آنجا که ابزارهای ترکیبی از برس چرخشی استفاده نمی‌کنند، برای تمیز کردن فرش باضخامت متوسط تا زیاد مناسب نیستند.

4. تمیز کردن کف پوش های چوبی

تمیز کردن کف پوش های چوبی

کفپوش های چوبی ممکن است نیاز به مراقبت های حساس تری داشته باشند تا از خراشیدن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود.

برس‌های مخصوص مانند برس پارکت جاروبرقی میله که از ترکیب موهای طبیعی و مصنوعی ساخته شده، یک برس مناسب برای کفپوش‌های ظریف چوبی هستند که قادر به حفظ شکل و افزایش طول عمر این کفپوش ها هستند.

از جاروبرقی می توان برای تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی منزل، پارچه و سایر سطوح غیر معمول نیز استفاده کرد. به منظور جلوگیری از صدمه به این لوازم ظریف، بسیاری از مدل های جارو دارای قدرت مکش قابل تنظیم و ابزارهای تمیز کننده ویژه هستند.

هنگام خرید جاروبرقی به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

جاروبرقی‌های جدید بسیاری ویژگی‌های مختلفی را برای افزایش کارایی، سهولت در استفاده و انعطاف پذیری ارائه می‌دهند. دانستن این ویژگی ها براساس نیاز و بودجه تان، در انتخاب بهترین جاروبرقی به شما کمک می کند.

1. قدرت مکش

قدرت مکش جاروبرقی

مکش زیاد هنگام جارو کشیدن یک فرش مهمتر از مواقعی است که می خواهید سطوح محکم کف مانند سرامیک ها را جارو بکشید. هرچه فرش ضخیم تر باشد، به مکش قوی تری نیاز است تا تمام ذرات گردوغبار و زباله را از ریشه و عمق فرش بیرون بکشد.

در صورت داشتن فرش با ضخامت کم تا متوسط، تنظیم ارتفاع تأثیر کمی دارد؛ اما اگر شما از فرش های کم پشت به فرش های پرپشت یا ضخیم می روید، تنظیم ارتفاع و کنترل مکش اهمیت دارد و باید بتوانید ارتفاع و مکش جارو را به سادگی تنظیم کنید تا برای جاروکردن فرش های ضخیم دچار مشکل نشوید.

اگر فرش های بسیار ضخیم و پرپشت دارید، انتخاب مناسب، استفاده از جاروبرقی های جعبه ای با مکش قدرتمند است.

بسیاری از مدل ها امکان تنظیم سطح قدرت مکش را فراهم می کنند. این قابلیت، انعطاف پذیری در تمیز کردن چیزهایی مانند فرش های پرپشت و ضخیم، موکت و همچنین پرده های ظریف را فراهم می کند.

مدل های گران تر دارای کنترل مکش اتوماتیک هستند که می توانند ضخامت الیاف فرش را تشخیص دهند و جریان هوا را برای عملکرد بهینه تنظیم کنند.

2. کیفیت برس ها

کیفیت برس های جاروبرقی

یک جاروبرقی خوب به برس هایی احتیاج دارد که موی حیوان خانگی و هر چیز دیگری را از روی فرش بیرون بکشد و آن وارد مسیر مکش جارو کند. مهمتر از همه، این کار را باید بدون این که موی حیوانات خانگی یا زباله های ریز به برس گیر کنند، انجام دهد و فرش ها را به طور کامل و عمقی تمیز نماید.

نکته: اگر کفپوش های چوبی دارید، می توانید هنگام جابجایی بین انواع کفپوش ها، برس ها را غیر فعال کنید. چرا که ممکن است باعث خراشیدن آن ها شوید.

3. لوازم جانبی همراه

تقریبا همه جاروها دارای لوازم جانبی هستند. چهار لوازم جانبی همراه متداول عبارتند از: برس کفپوش، برس گرد و غبار، برس اثاثه یا لوازم داخلی منزل، ابزار تمیزکردن درزها و شیارها.

جاروبرقی‌ها روش‌های مختلفی را برای جاسازی این ابزارها به کار می‌برند. برخی از مدل‌ها دارای یک محفظه داخلی هستند و برخی دیگر ابزارها را بااستفاده از قلاب‌های خارجی نگهداری می کنند.

4. طول سیم

طول سیم جاروبرقی

طول سیم جاروبرقی ها متفاوت است، سیم های طولانی تر امکان جاروکردن بی وقفه بیشتری را فراهم می کنند. طول سیم برخی از مدل های جاروبرقی به 12 متر هم می رسد!

5. دسته ارگونومیک

بسیاری از جاروبرقی ها برای تجربه استفاده راحت تر از جاروبرقی از طراحی های ویژه دسته ارگونومیک استفاده می کنند. برخی از جاروبرقی های جعبه ای دارای یک گره تلسکوپی هستند که به کاربران امکان می دهد در صورت نیاز اندازه دسته را کوتاه یا بلند کنند.

این امر به استفاده کننده این امکان را می دهد تا براساس نیاز خود، یک اندازه مناسب را انتخاب کند و در نهایت میزان فشار را کاهش داده و به این ترتیب راحت تر از جارو استفاده کند.

6. راهنمای خرید جاروبرقی، اندازه سری ها

جاروبرقی های مختلف دارای سری هایی با اندازه های متفاوت هستند. جاروهایی که سری کوچک تری دارند برای استفاده در فضاهای کوچک، جاهایی مثل زیر مبلمان و میز ناهارخوری انعطاف پذیری بیشتری دارند.

در عوض جاروهایی که سری عریض تری دارند برای فضاهای نسبتا بزرگ باعث افزایش سرعت جاروکردن می شوند. شما می توانید برحسب نیاز خود این موضوع را در نظر بگیرید.

7. فضای لازم برای نگهداری از جاروبرقی

فضای لازم برای نگهداری از جاروبرقی

جاروهای ایستاده به دلیل نوع طراحی که دارند به سادگی در بسیاری از مکان ها با اشغال فضای کم قرار می گیرند، اما جاروهای جعبه ای نیاز به فضای بیشتری مثلا در یک کمد یا انباری خانه دارند.

8. میزان سروصدا

میزان سروصدای جاروبرقی از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است. به طور کلی، جاروبرقی های جعبه ای به دلیل عایق بندی بیشتر صدا نسبت به جاروبرقی های ایستاده سروصدای کمتری ایجاد می کنند. معمولا با افزایش قیمت جاروبرقی، به تناسب میزان سروصدای آن ها کاهش می یابد.

9. سیم دار یا شارژی

اگر به دنبال قدرت مانور بیشتر هستید بخصوص در جاهایی که پریز برق در دسترس ندارید، جاروهای عصایی و شارژی بیشتر به کارتان می آید. اما اگر هدفتان تمیز کردن تمام خانه است و نمی خواهید نگران تمام شدن شارژ جاروی خود باشید، بهتر است جاروبرقی سیمی را انتخاب کنید.

نکته

در صورت خرید جاروی شارژی یا عصایی حتما میزان شارژ و طول عمر باطری را بررسی کنید؛ زیرا این موضوع از مدلی به مدل دیگر متفاوت است.

10. کنترل های پیشرفته: قطع ارتباط

برس‌های جاروبرقی توسط یک تسمه یا موتور کوچک هدایت می شوند که به عنوان پاوربراش/ پاورهد شناخته می شوند. برخی از جاروهای جعبه ای لوکس اجازه می دهند تا با فشار دادن یک دکمه، پاورهد برداشته شود.

این ویژگی اجازه می دهد تا یک سوئیچ سریع و آسان از پاورهد به لوازم جانبی همراه جاروبرقی انجام شود.

11. خاموش / روشن کردن برس چرخشی

بعضی از جاروبرقی ها دارای سوئیچ روشن / خاموش هستند که برس چرخشی را فعال و غیرفعال می کند. این امر امکان حرکت از کفپوش های صاف به موکت و فرش های کم پشت را بدون وقفه در جاروکردن فراهم می آورد.

چه لوازم جانبی مفیدی همراه جاروبرقی های امروزی وجود دارد؟

چه لوازم جانبی مفیدی همراه جاروبرقی های امروزی وجود دارد؟

بسیاری از جاروبرقی ها تعدادی لوازم جانبی برای تمیز کردن فضاهای خاص، به همراه خود دارند. برخی از این لوازم کارایی چندانی ندارند و شاید شما هم هرگز از آن ها استفاده نکنید اما برخی از آن ها واقعا مفید هستند و اگر عادت به استفاده از آن ها داشته باشید متوجه می شوید که چقدر در فرایند تمیز کردن به شما کمک می کنند.

برخی از این لوازم جانبی عبارتند از:

  • برس های رولی یا چرخشی: این برس ها از یک استوانه چوبی، پلاستیکی یا فلزی به همراه برس ساخته شده اند که با سرعت بالا می چرخند و گرد و خاک را از عمق فرش بیرون می کشند.
  • برس های مخصوص موی حیوانات خانگی: این برس ها برای کسانی که در خانه خود حیواناتی نظیر سگ و گربه نگهداری می کنند بسیار کارآمد خواهد بود.
  • برس رادیاتور: جهت تمیز کردن شکاف های خاص رادیاتور خانگی. همچنین می توان از آن برای تمیز کردن درز بین صندلی های ماشین یا کوسن های مبل استفاده کرد.
  • توربو براش دستی: جریان طبیعی هوا در موهای زبر این برس کوچک با اندازه قابل حمل آن، این برس را برای جاروکردن پله ها، اثاثه یا لوازم داخلی منزل و سایر سطوح که نیاز به تمیز کردن دقیق و ظریف دارند، ایده آل می کند.
  • برس پارکت: این برس ترکیبی از موهای طبیعی و مصنوعی است و به گونه ای ساخته شده است که برای تمیز کردن کفپوش های ظریف به بهترین شکل عمل می کنند و بدون آسیب رساندن به شکل ظاهری آن ها باعث افزایش طول عمر آن ها می شوند.
در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

بهترین برند جاروبرقی در ایران چیست؟

هنگامی که برای خرید جاروبرقی اقدام می کنید، باید علاوه بر دقت به معیارهایی که به عنوان راهنمای خرید جاروبرقی به آن ها اشاره کردیم، سعی کنید جاروبرقی خود را از یک برند خوب انتخاب کنید تا نیازی به تعمیر جاروبرقی و صرف هزینه برای تعمیرات آن نباشد.

در بازار ایران نیز مانند هر جای دیگر انواع مارک های جاروبرقی عرضه می شوند و هر کدام مدل های متنوعی را ارائه می دهند. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت جاروبرقی های برخی از برندها بیشتر از جاروبرقی همرده از یک برند دیگر است و این تفاوت به دلیل کیفیت برند است.

طبق تحقیقاتی که در رابطه با بهترین مارک جاروبرقی در ایران داشتیم می توان گفت در برندهای خارجی، جاروبرقی های: بوش، پاناسونیک، ال جی، سامسونگ، فیلیپس، هیتاچی، دوو، بکو، کنوود، فلر و برای برندهای ایرانی جاروبرقی های: پارس خزر، اسنوا، ساینا جزء بهترین برندهای جاروبرقی در ایران هستند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس