ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر آیسان (AYSAN)

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر آیسان، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین در مدت کمتر از ۱۵ دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر آیسان

تعمیر یخچال فریزر آیسان از جمله خدمات مجموعه کاراباما در طول سال‌های گذشته بوده است. این مجموعه با هدف تحت پوشش قرار دادن تمامی برندهای لوازم خانگی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و کاربران همه برندها، سال‌هاست که نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر آیسان را در میان خدمات خود قرار داده است. تکنسین‌های مجموعه کاراباما تجربه و دانش فنی کافی را جهت رفع تمامی عیوب یخچال فریزر این برند دارند و می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه تعمیر و مجددا راه اندازی کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر آیسان، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر آیسان

۱. کار نکردن یخچال فریزر آیسان

برای بررسی این مشکل قبل از ثبت درخواست تعمیر خود، وجود جریان برق را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، قطعات رله استارت یخچال، ترموستات، موتور و کمپرسور باید مورد بررسی قرار بگیرند.

۲. بوی بد یخچال آیسان

به طور کلی، بوی بد در غالب موارد ناشی از فاسد شدن مواد غذایی یا ترکیب بوی دو ماده غذایی است. قرار دادن مواد غذایی در ظروف بدون در نیز دلیل دیگر بوی بد است. با تمیز کردن یخچال به طور منظم مانع بوی بد آن خواهید شد.

۳. سرد نکردن یخچال فریزر آیسان

سرد نکردن از جمله مشکلات شایع است که غالبا به دلیل کثیف بودن لوله‌های رابط یخچال آیسان رخ می‌دهد.

۴. بسته نشدن درب یخچال آیسان

بسته نشدن درب می‌تواند در آینده‌ای نزدیک منجر به بروز مشکلات بیشتر شود. این مشکل عموما به دلیل خرابی لاستیک دور درب یا چینش نامناسب مواد غذایی رخ می‌دهد. تراز نبودن یخچال نیز دیگر دلیل بسته نشدن درب آن است.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر آیسان خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. برفک زدن یخچال فریزر آیسان

از جمله دلایل برفک زدن می‌توان به گرفتگی فیلتر این دستگاه و همین طور خرابی لاستیک دور درب اشاره کرد. ممکن است تعویض لاستیک درب برای رفع این مشکل ضروری باشد.

۶. صدای زیاد یخچال فریزر آیسان

صدای زیاد به دلیل مشکلات فن، ایراد موتور فن، مشکلات فن کندانسور، تراز نبودن یخچال و برخی دیگر رخ می‌دهد. عیب یابی و رفع این مشکل باید توسط تکنسین ماهر انجام شود.

۷. روشن نشدن لامپ یخچال آیسان

روشن نشدن لامپ مثل غالب برندهای دیگر معمولا در اثر مشکل سرپیچ لامپ، خرابی سوئیچ درب و سوختن خازن روی برد الکترونیکی رخ می‌دهد. این احتمال نیز وجود دارد که لامپ سوخته باشد.

۸. یکسره کار کردن یخچال آیسان

یکسره کار کردن یخچال آیسان می‌تواند به دلیل معیوب بودن کمپرسور، قرار دادن دستگاه در محل نامناسب یا خرابی ترموستات رخ بدهد. در صورتی که اطمینان دارید دستگاه شما در جای مناسبی قرار گرفته اما همچنان یکسره کار می‌کند، از یک متخصص کمک بگیرید.

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات نصب و تعمیر یخچال فریزر آیسان

خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیرات یخچال با کیفیتی کم نظیر در مرکز تخصصی کاراباما ارائه می‌شود چرا که تکنسین‌های این مرکز، دست کم 11 سال تجربه موفق در زمینه سرویس، نصب و تعمیر دارند. در واقع پشت  ادعای تخصص و کیفیت، سال‌ها تجربه نهفته است.

تکنسین های کاراباما، انواع یخچال فریزر آیسان (AYSAN) را طبق اصول و استانداردهای این شرکت تعمیر می‌کنند و در طول تعمیرات، به اندازه کافی احساس مسئولیت نسبت به دستگاه شما دارند. در صورتی که یخچال آیسان دارید و لازم است یک تکنسین متخصص دستگاه‌تان را بررسی و عیب یابی کند، درخواست‌تان را ثبت کنید و منتظر تجربه خدماتی فراتر از آنچه نمایندگی‌ ارائه می‌دهد، باشید.

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال آیسان می‌توانید در طول 24 ساعت شبانه روز درخواست خود را به صورت آنلاین در وبسایت کاراباما ثبت کنید. همچنین می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز ثبت کنید.

کدام مشکلات یخچال توسط متخصصین کاراباما رفع می‌شوند؟

در تمامی یخچال‌ها برخی مشکلات شایع هستند و بیش از بقیه رخ می‌دهند. مشکلاتی مثل:

  • کار نکردن آبسردکن
  • سر و صدای بلند کمپرسور
  • سرد نکردن
  • اتومات نکردن و یکسره کار کردن
  • خراب شدن لاستیک درب

این مشکلات و حتی سایر ایراداتی که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیایند، به طور کامل در مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما قابل حل هستند. تکنسین‌های ما در هر مدلی از یخچال آیسان، مشکلات فوق را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع می‌کنند. تجربه دریافت خدمات از کاراباما باعث می‌شود که دیگر به دنبال نمایندگی آیسان یا هر برند دیگری نباشید.

هزینه تعمیرات در کاراباما به چه صورت محاسبه می‌شود؟

برای تعیین هزینه تعمیر یخچال یا سایر لوازم خانگی، در ابتدا به مواردی مثل مدل دستگاه، نوع آسیب دیدگی آن، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه و موارد مشابه توجه کرد. لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و تحت نظارت و کنترل کاراباما بوده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

لازم به ذکر است که به طور کلی برای تعیین هزینه دقیق، تعمیرکار یخچال آیسان ابتدا دستگاه مشتری را عیب‌یابی کرده و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه، هزینه را اعلام می‌کند. این احتمال وجود دارد که دستگاه شما اصلا نیازی به تعمیر نداشته باشد.

تعمیر یخچال فریزر آیسان در تهران

کاراباما خدمات تعمیر یخچال آیسان را در منزل یا محل مورد نظر شما انجام می‌دهد. به همین دلیل مشکلاتی مثل آسیب دیدن دستگاه در حمل و نقل آن به تعمیرگاه، هزینه‌ی جابجایی برای شما پیش نخواهد آمد. در هر نقطه‌ای از تهران و حومه (شهریار، شهر قدس، رباط کریم، اندیشه و …) باشید، تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظرتان اعزام شده و دستگاه شما را تعمیر خواهند کرد. با یک تماس ساده با شماره تلفن شرکت یا ثبت درخواست آنلاین، می‌توانید از خدمات تخصصی کاراباما بهره مند شوید.

ضمانت تعمیر یخچال آیسان

تمام خدمات تعمیر کاراباما، دارای 6 ماه گارانتی به عنوان خدمات پس از فروش هستند. در صورتی که یخچال شما پس از تعمیر دوباره دچار ایرادی در همان بخش شود، کاراباما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد. خدمات کاراباما، به صورت گارانتی تعمیرات به مشتریان عزیز ارائه می‌شود تا از جهت کیفیت تعمیرات خاطرشان آسوده باشد.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس